تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح حسن نصرالله درباره بیماری‌اش

سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان پس از چند ماه سکوت، در گفت‌وگوی زنده با شبکه المیادین، درباره سکوت رسانه‌ای و شایعات پیرامون خود اظهار کرد: این مسأله آن‌چنان که در رسانه‌های اسرائیلی یا سعودی گفته شد، صحت نداشت؛ نه سکته قلبی، مغزی و نه روحی و عقلی! من خوبم و با آن که وارد شصت‌سالگی شده‌ام، هیچ مشکل سلامتی نداشتم.

وی با بیان این که «هیچ مشکل جسمی ندارم و تمام آنچه که گفته شد، دروغ‌پردازی بود»، بیان کرد: آنچه درباره بیماری من و یا مرگ من منتشر شده است، مضحک است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: عدم سخنرانی من در این مدت ارتباطی به وضعیت سلامت من ندارد. من و برادرانم در حزب‌الله تصمیم گرفتیم که درباره عملیات سپر شمال تا زمانی که به پایان برسد، اظهار نظر نکنیم.

سیدحسن نصرالله افزود: رئیس ستاد ارتش رژیم اشغالگر از پایان عملیات سپر شمال سخن گفت اما عملیات هنوز تمام نشده است.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: دیروز گزارشی به من دادند و گفتند که عملیات تا جمعه ادامه داشته و امروز شنبه تعطیل بوده است اما آیزنکوت پایان عملیات را اعلام کرده بود. من به همه دوستداران و حتی به اسرائیل می‌گویم که ما در خصوص زمان واکنش نشان دادن، پایبند به دشمن نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: شایعه‌پراکنی درباره وضعیت سلامت من در واقع تلاشی برای کشاندن من به سخنرانی است و آن چیزی بود که ما نمی‌خواستیم.

60231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح حسن نصرالله درباره بیماری‌اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..