تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز یکشنبه ۷ بهمن ۹۷ + تغییرات

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز یکشنبه 7 بهمن ۹۷

در حال بروز رسانی...

مرور بازار در روز قبل (قیمت ها مربوط به ساعت 18:00 روز شنبه 7 بهمن 97 می باشد)

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار دیروز (شنبه) به چهار میلیون و ۱۵۵ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۷۱ هزار و ۴۳۰ تومان قیمت دارد.

دیروز قیمت سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۷۲۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار‌های جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۳۰۳ دلار رسیده است.

این در حالی است که در بازار جهانی، به‌دنبال عقب‌گرد دلار آمریکا و نگرانی‌ها پیرامون ناملایمات ژئوپلیتیکی، در معاملات روز جمعه بازار آمریکا، هر اونس طلا برای تحویل در فوریه ۱۸.۳۰ دلار یا ۱.۴ درصد افزایش پیدا کرد و در ۱۳۰۴.۲۰ دلار بسته شد و برای کل هفته حدود ۱.۲ درصد افزایش ثبت کرد.

*در بازار ارز، اما بانک‌ها امروز هر دلار آمریکا را ۲۰۰ تومان بالاتر از صرافی‌های مجاز خریدند.

نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها که مجوز آن در نیمه نخست امسال از سوی بانک مرکزی به بانک‌ها داده شد، دیروز (ششم بهمن) نسبت به روز چهارشنبه هفته گذشته با افزایش قابل توجهی همراه بوده و بانک‌ها امروز هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان خریدند

این در حالی است که براساس اعلام بانک مرکزی نرخ خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان است.

نرخ فروش یورو در صرافی‌های بانکی نیز دیروز ۱۳ هزار و ۵۲۰ تومان است و این نوع ارز از سوی این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان از مردم خریداری می‌شود. همچنین بانک‌ها دیروز هر پوند انگلیس را ۱۵ هزار و ۶۵۲ تومان خریدند.

شعب ارزی بانک‌های تجارت، سامان، ملی، ملت و پارسیان همچنین می‌توانند ارز مسافرتی را تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشور‌های همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشور‌ها در صورت کامل بودن مدارک مسافران بفروشند که این ارز را به قیمت ۱۳ هزار و ۷۹۱ تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند و با احتساب کارمزد به حدود ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان می‌رسد.

*قیمت ارز در صرافی‌های مجاز
همچنین براساس آخرین ارزیابی‌ها از نرخ ارز براساس معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز تا ساعت 18 دیروز، نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان بوده است. نرخ خرید یورو نیز معادل ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان بوده و هر یورو در صرافی‌های مجاز ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شده است که نسبت به آخرین روز هفته گذشته تغییر چندانی را به همراه نداشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز یکشنبه ۷ بهمن ۹۷ + تغییرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..