تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توجه به جنبش‌های دانشجویی در قالب جشنواره رویش/ تربیت معلم مهارتی نیازمند برنامه‌های فرهنگی است

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان مطرح کرد؛

توجه به جنبش‌های دانشجویی در قالب جشنواره رویش/ تربیت معلم مهارتی نیازمند برنامه‌های فرهنگی استبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی محمدی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در چهارمین گردهمایی رویش راهبرد اصلی معاونت فرهنگی و اجتماعی را نگاه برابر به تشکل‌های دانشجویی برشمرد و اظهار کرد: تفاوت و تبعیض میان تشکل‌ها آسیب زا است.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی جشنواره رویش را اقدام عملی دانشگاه فرهنگیان در توجه به جنبش‌های دانشجویی در تمام حوزه‌های فرهنگی، علمی، مذهبی، اجتماعی و سیاسی دانست و ابراز امیدواری کرد: به واسطه برگزاری این جشنواره در کنار بارگاه امام رضا (ع) نشاط از طریق تشکل‌ها به توده دانشجویان منتقل شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با بیان اینکه توجه به علایق و ذائقه همه دانشجویان برای ما ارزشمند است و تلاش می‌کنیم برای تشکل‌های قانونی بستر فعالیت را فراهم کنیم، تصریح کرد: برای تربیت معلم مهارتی و شایسته راهی جز توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نیست، و برای تربیت معلم نقاد، پرسشگر و مومن باید به اینگونه فعالیت‌ها توجه داشت.

وی تصریح کرد: در فعالیت‌های فرهنگی اگرچه حمایت‌های مالی هم حائز اهمیت است، اما کمک به توسعه برنامه‌ها از بازدهی بالاتری برخوردار است.

محمدی اضافه کرد: خوشبختانه امروز شاهد این هستیم که روزنه‌هایی از امید در تشکل‌ها به وجود آمده و برای حمایت کردن از فعالیت‌های آن با وجود تنگنا‌هایی مالی در ۲ مرحله از این جشنواره،  برای هویت بخشی حمایت مالی شده و این نشانه توجه دانشگاه به تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه معلم نا امید خطرناک است، اظهار کرد: معلم باید با امید و نشاط در جامعه حضور پیدا کند چراکه نشاط نیاز جامعه امروز است.

حیات دانشگاه در گرو فعالیت تشکل‌های دانشجویی

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: اعتقاد داریم که حیات دانشگاه به فعالیت تشکل‌ها وابسته است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نقطه عطف این جشنواره را حضور اساتید مسئولان فرهنگی و اجتماعی و دانشجومعلمان در کنار هم برشمرد و افزود: در فعالیت‌های فرهنگی معطل کسی نباشید تا دانشگاه پویا را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، محقق کنیم.

وی اظهار کرد: اگر در معاونت بستر فعالیت فرهنگی و اجتماعی فراهم نکنیم امیدی به تربیت معلم پویا، دانشیار و امیدوار نخواهیم داشت.

محمدی با تاکید بر اینکه باید نهایت تلاش خود را برای احیا تشکل‌ها داشته باشیم، گفت: دانشجویان باید با نشاط و ایثارگرانه در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شرکت کنند و پس از این جشنواره به عنوان سفیرانی امید را به مراکز و پردیس‌های خود منتقل کنند.

وی اظهار کرد: نماد تبلور اقدام عملی توجه به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در آذر ۱۶ وبرگزاری کرسی ها، نقد و نظریه پردازی و حضور وزیر آموزش و پرورش در میان دانشجو معلمان بود.

خواهان مشارکت حداکثری دانشجومعلمان در فعالیت‌ها هستیم

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ادامه با بیان اینکه خواهان مشارکت حداکثری دانشجومعلمان در فعالیت‌ها هستیم، نمایندگان تشکل‌ها را رابطان مسئولان با دانشجو معلمان و حلقه اتصال برنامه‌ها دانست.

وی در ادامه توسعه تفکر خلاقانه و پرورش دانشجویان مطالبه گر همراه با آگاهی، تکریم دانشجو و اساتید و استقبال و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های دانشجومعلمان را از اولویت‌های این معاونت عنوان کرد.

محمدی در پایان حفظ توجه رهبر معظم انقلاب و مسئولان به دانشگاه فرهنگیان را واجب و وظیفه همگان در دانشگاه دانست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توجه به جنبش‌های دانشجویی در قالب جشنواره رویش/ تربیت معلم مهارتی نیازمند برنامه‌های فرهنگی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..