تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست آمریکا از اسراییل: رئیس جمهور جدید ونزوئلا را به رسمیت بشناسید!

منابع خبری گفته‌اند که آمریکا رسما از رژیم صهیونیستی خواسته است از اقدام آمریکا در برسمیت شناختن «خوان گوایدو» رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا به عنوان رئیس جمهور موقت این کشور حمایت کند. 

یک مقام ارشد اسرائیلی به یک خبرنگار گفته که پیام‌های آمریکا روز پنج شنبه توسط مقامات وزارت امور خارجه به دیپلمات‌های سفارت اسرائیل در آمریکا منتقل شده‌اند.

در واقع آمریکا پیام مشابهی به تمام متحدان خود که هنوز از اقدامات واشنگتن در ونزوئلا حمایت نکرده ارسال کرده است.

تا کنون، رژیم صهیونیستی به طور رسمی به تحولات در ونزوئلا واکنش نشان نداده است.

یک مقام ارشد صهیونیستی گفته که کابینه نتانیاهو از ابراز حمایت از رهبر مخالفان و مخالفت با «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور این کشور نگران است چون در ونزوئلا حدود 6 هزار یهودی زندگی می‌کنند.

این مقام ارشد صهیونیست خبر داد که وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه جلسه‌ای تشکیل خواهد داد تا توصیه‌هایی به نخست وزیر این رژیم درباره ادامه سکوت یا حمایت از موضع آمریکا در قبال ونزوئلا ارائه دهد.

در روز گذشته آمریکا و اغلب کشورهای غربی در اقدامی خلاف عرف و قوانین بین‌المللی دولت منتخب ونزوئلا را «غیرقانونی» و «نامشروع» توصیف کرده و از گوایدو حمایت کرده‌اند.

 این اقدام با واکنش منفی روسیه، ترکیه، ایران و چندین کشور دیگر روبر شده که بر لزوم پایبندی به قواعد دموکراتیک تاکید کرده‌اند. نیکلاس مادورو در انتخاباتی که چند ماه پیش در ونزوئلا برگزار شد،  با رأی قاطع مردم این کشور پیروز شد.

با این حال گوایدو چهارشنبه شب با چراغ سبز کشورهای غربی در جمع هوادارانش خود را رئیس جمهور این کشور اعلام کرد؛ اقدامی که از سوی دولت ونزوئلا یک کودتا علیه رئیس جمهور منتخب مردم خوانده شده است.

60231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست آمریکا از اسراییل: رئیس جمهور جدید ونزوئلا را به رسمیت بشناسید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..