تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأمین اجتماعی بسته حمایتی برخی حقوق بگیران زیر ۳ میلیون تومان را حذف کرد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس مصوبه دولت مقرر شد بسته‌های حمایتی به اقشار مختلف جامعه ارائه شود که در این راستا مقرر شد بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی که کمتر از 3 میلیون تومان درآمد دارند مشمول این بسته حمایتی شوند.در همین خصوص محمد حسن زدا، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی  اظهار داشت: بیمه شدگان تأمین اجتماعی که کمتر از 3 میلیون تومان درآمد دارند بسته حمایتی 150 تا 300 هزار تومانی دریافت می‌کنند.

تأمین اجتماعی بسته حمایتی برخی حقوق بگیران زیر ۳ میلیون تومان را حذف کرد

وی ادامه داد: این بسته حمایتی فقط به سرپرستان خانواده داده می‌شود و هر خانواده تنها یک بسته حمایتی دریافت می‌کنند.

سازمان تأمین اجتماعی 13 میلیون و 800 هزار نفر بیمه شده دارد که حدود 12 میلیون و 700 هزار نفر از آنها کمتر از 3 میلیون تومان درآمد دارند. نهایتا با اجرای طرح همپوشانی مقرر شد که تأمین اجتماعی به 6 میلیون و 150 هزار نفر بیمه شده و سرپرست خانوار که یارانه می‌گیرند بسته حمایتی پرداخت کند که در همین خصوص سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها 1450 میلیارد تومان به این سازمان اختصاص داد.

در همین خصوص رحیم اردل معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: واریز بسته‌های حمایتی در 3 روز اتفاق افتاد و 28 بانک عامل به حساب 6 میلیون 150 هزار نفر بسته حمایت نقدی دولت را واریز کردند.

پس از اتمام مرحله اول واریز بسته‌های حمایتی اقشار زیادی از جامعه به عدم واریز بسته‌های حمایتی به حسابشان علی رغم اینکه واجد شرایط بودند اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید:آیا حساب‌های مردم برای واریز سبد حمایتی چِک می‌شود؟! + سند

از شرایط واریز بسته‌های حمایتی دریافتی کمتر از 3 میلیون تومان و واریز یارانه و سرپرست بودن مطرح بود ولی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و همینطور سازمان تأمین اجتماعی شرایط جدیدی را ایجاد کرده بودند که آن هم شناسایی دهک‌های بالا و پر درآمد بود و علی‌رغم آنکه یارانه می‌گیرند ولی بسته حمایتی به حسابشان واریز نمی‌شود.

یکی از مسوولان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: افرادی که اعتراض دارند در سامانه *142*8# ثبت نام کنند تا مجددا پس از بررسی‌ها در صورت احراز شرایط بسته حمایتی به حسابشان واریز می‌شود.

وی ادامه داد: افرادی که سرپرست خانوار هستند و یارانه می‌گیرند ولی جزو دهک‌های بالا شناسایی شدند، بسته حمایتی به حسابشان واریز نشد.

مسئولان تأمین اجتماعی و وزارت رفاه در اطلاع رسانی‌های خود در خصوص واریز بسته‌های حمایتی اشاره‌ای به دهک‌های بالا و پردرآمدها نداشته‌اند و این در حالی است که سال‌هاست موضوع دهک ها اجرایی نمی‌شود. حال اینکه به بهانه دهک بالا بودن بسته‌ حمایتی بعضی از افراد حذف می‌شود جای سوال دارد؟

منبع:فارس

انتهای  پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأمین اجتماعی بسته حمایتی برخی حقوق بگیران زیر ۳ میلیون تومان را حذف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..