تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی میزبان نخستین گردهمایی آستارت آپ‌ها

مدیرعامل هلدینگ بانک، بیمه و سهام صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری اولین رویداد و همایش سرمایه گذاری استارت آپ‌های حوزه سالمندی با تاکید و پیگیری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در بهمن ماه امسال خبر داد که در پی تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری جسورانه (VC) در حوزه بازنشستگی اجرا می‌شود.

هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی میزبان نخستین گردهمایی آستارت آپ‌ها

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری نوشت: محمود طهماسبی با اعلام این خبر اظهار داشت: صندوق‌های سرمایه گذاری جسورانه به عنوان یکی از ابزار‌های نوظهور در جهت سرمایه گذاری و تامین مالی پروژه‌های استارت آپی به شمار می‌روند که از طریق بازار سرمایه تامین مالی می‌شوند.

هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی میزبان نخستین گردهمایی آستارت آپ‌ها

طهماسبی به مناسبت آغاز فعالیت رسمی صندوق جسورانه فناوری بازنشستگی گفت: فرآیند تاسیس این صندوق تقریبا از سال گذشته با مطالعات گسترده در این حوزه شروع شد و با تلاش‌های مجموعه هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی کشوری و حمایت‌های مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، به عنوان اولین و تنها VC مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مهر ماه سال جاری پذیره نویسی آن انجام شد و در حال حاضر توسط تیمی از افراد حرفه‌ای این کار در حال عملیات اجرایی است.

وی همچنین اظهار داشت: ماموریت اصلی صندوق جسورانه فناوری بازنشستگی که با نماد "فنابا" به عنوان ششمین صندوق جسورانه نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است، بهبود خدمات رسانی به بازنشستگان و توجه به برنامه‌های حوزه رفاه اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌ها و ایده‌های ناب جوانان و نخبگان است که با هدف کسب بازدهی مناسب با سرمایه گذاری در پروژه‌های استارت آپی و حفظ توان رقابتی در حوزه‌های در حال تغییرات تکنولوژیک و متنوع سازی پرتفوی صندوق بازنشستگی در حال انجام است.

طهماسبی تاسیس این صندوق را به عنوان درگاه ورودی برای نخبگان و جوانان در حوزه سرمایه گذاری‌های نو به مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری دانست.

وی در ارتباط با حوزه فعالیت این صندوق یادآور شد: استراتژی "فنابا" سرمایه گذاری در استارت آپ‌های حوزه فینتک و خدمات اطلاعات و ارتباطات (ICT) مرتبط با صندوق‌های بازنشستگی است که در این مسیر تاکنون پیشنهاد‌های زیادی برای پروژه استارآپی ارایه شده که بررسی آن‌ها توسط یک تیم حرفه‌ای در حال انجام است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی میزبان نخستین گردهمایی آستارت آپ‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..