تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحسین اقدامات شرکت عملیات غیرصنعتی و شرکت های پتروشیمی در حوزه ورزش شهرستان بندرماهشهر

دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که قصد افتتاح و بازدید از تعدادی اماکن ورزشی در استان خوزستان را داشت، فرودگاه بندرماهشهر را برای آغاز سفر خوزستانی خود انتخاب کرد و ظهر روز چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷ وارد شهرستان بندرماهشهر شد.

روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی نوشت: مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و مهندس بیرانوند فرماندار شهرستان بندرماهشهر در این فرصت نشستی با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردند و به بیان ظرفیت ها و تنگناهای ورزشی این منطقه پرداختند.

تحسین اقدامات شرکت عملیات غیرصنعتی و شرکت های پتروشیمی در حوزه ورزش شهرستان بندرماهشهر

مهندس غلامی در این دیدار با بیان اینکه از محل اعتبارات شرکت های پتروشیمی منطقه تنها در چهار سال اخیر ۳۲ هزار متر مربع مکان ورزشی در اختیار شهرستان و عموم مردم قرار گرفته است اظهار داشت: صنعت پتروشیمی در این منطقه طی سالیان اخیر تلاش کرده است که در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی، در حوزه های مختلف ورود کرده و به توسعه شهرستان کمک کند.

وی افزود: صنعت پتروشیمی در این منطقه بیش از ۷۵ هزار متر مربع مکان ورزشی بوجود آورده است که ۳۲ هزار متر مربع آن مربوط به چهارسال اخیر بوده که این اماکن در کنار سایر تجهیزات و امکانات ورزشی فراهم شده تاثیر مستقیمی بر توسعه ورزش بین عموم مردم خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان نیز پس از دریافت آمار اقدامات انجام شده در حوزه ورزش از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی و شرکت های پتروشیمی منطقه، این اقدامات و خدمات زیر ساختی را تحسین برانگیز دانست.

گفتنی است که سال گذشته دکتر سلطانی فر در همایش خیرین ورزشیار کشور ، از خدمات و اقدامات شرکت عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه به دلیل اقدامات انجام شده در حوزه ورزش تقدیر کرده بود.

همچنین در این نشست دغدغه های ورزشی شهرستان از سوی مهندس بیرانوند فرماندار بندرماهشهر برای دکتر سلطانی فر بیان شد و وزیر ورزش و جوانان نیز قول مساعدی جهت برطرف سازی کمبود های مطرح شده داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحسین اقدامات شرکت عملیات غیرصنعتی و شرکت های پتروشیمی در حوزه ورزش شهرستان بندرماهشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..