تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جانمایی سه محل دانه ریزی برای پرندگان در شمال تهران

نخستین بار در راستای طرح حمایت از پرندگان در فصل سرما، سه محل دانه ریزی در شمال تهران جانمایی و با نصب تابلو به شهروندان اطلاع رسانی شد.

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، علیرضا فدوی اردکانی، شهردار ناحیه یک منطقه یک تهران
گفت: طرح حمایت از پرندگان در فصل سرما در محدوده این ناحیه با توجه به وجود کاخ موزه ها، بوستان ها، فرهنگسرای نیاوران، باغ های سفارت ایتالیا و سفارت هلند که بعنوان مهم ترین زیستگاه های طوطی سانان شهر تهران شناخته شده است اجرایی شد.
فدوی افزود: با اجرای این طرح در 3 نقطه از سطح محلات ناحیه اقدام به ایجاد محلی جهت دانه ریزی برای پرندگان شده است که شهروندان می توانند با دانه ریزی در این محل ها کمک به زیست پرندگان در فصل سرما نمایند تا دوباره بتوانیم صدای روح بخش پرندگان را در شهر تهران بشنویم.
وی گفت: خیابان شهید لواسانی،تقاطع خیابان فربین -خیابان دیباجی شمالی،تقاطع خیابان شهید دژم جو-خیابان شهید دقوز،تقاطع خیابان نسرین سه محل جانمایی شده برای دانه ریزی پرندگان است که با نصب تابلوهای اطلاع رسانی مشخص شده اند.
شهردار ناحیه یک این منطقه افزود: شهروندان میتوانند در صورت مشاهده پرندگان آسیب دیده با شماره ۹۶۰۲۷۹۵۶ تماس حاصل فرمایند تا اقدامات لازم جهت حفظ آنها انجام شود.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جانمایی سه محل دانه ریزی برای پرندگان در شمال تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..