تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب حفظ ۱۰۹ طرح در حوزه‌های گردشگری، بنیاد مسکن و خانه کارگری کردستان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: این طرح‌ها به مساحت بیست و شش هزار ۲۶۷ متر مربع به تعداد ۹۸ پرونده اتاق کارگری و نگهبانی، ۵ طرح گردشگری و ۵ طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شده است.

پیمان ملکی افزود: حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از تخریب، تبدیل، تفکیک و تغییرکاربری عرصه‌های زراعی و باغی، ساماندهی و تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی در جهت رعایت حقوق متقابل دولت و مردم در امور مربوط به اراضی کشور و نظارت بر واگذاری اراضی ازمهمترین وظایف این مدیریت است.

وی خاطرنشان کرد: انجام اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات جهت حفظ و صیانت از عرصه‌های تولیدی در بخش کشاورزی و جلوگیری از تخریب، تبدیل، تفکیک و تغییرکاربری اراضی کشاورزی، اجرای قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و ایجاد قطعات مناسب فنی و اقتصادی ونظارت بر نحوه احیای اراضی واگذارشده در قالب گروه‌های مشاعی، طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی از دیگر وظایف این حوزه است.

انتهای پیام/م

تصویب حفظ کاربری اراضی زارعی و باغ‌ها ی کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب حفظ ۱۰۹ طرح در حوزه‌های گردشگری، بنیاد مسکن و خانه کارگری کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..