تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدر جدول از آن قمی ها/تیم خانه بسکتبال قم به مرحله دوم صعود کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،با پایان دور برگشت مرحله نخست گروهی لیگ برتر بسکتبال نوجوانان کشور، تیم خانه بسکتبال قم موفق شد صدر جدول را در اختیار بگیرد و به عنوان تیم اول گروه خود راهی مرحله دوم شود.

تیم خانه بسکتبال قم در دومین مسابقه خود در این مرحله به مصاف تیم مهرام اسلامشهر رفت و توانست حریف خود را ۶۱ بر ۵۳ شکست دهد و با این برد، صدرنشین جدول مرحله گروهی شود و جواز حضور در دور دوم را به دست بیاورد.

دور برگشت لیگ بسکتبال نوجوانان کشور به طور توام و به موازات مسابقات انتخابی لیگ دسته اول بسکتبال بزرگسالان کشور در قم برگزار شد و تیم بسکتبال نوجوانان قم توانست با ۲ پیروزی متوالی در خانه صدر جدول را تصاحب کند.

بسکتبالیست‌های نوجوان قمی در نخستین مسابقه خود توانسته بودند تیم پایا البرز را ۸۸ بر ۵۱ شکست دهد و بدین ترتیب با توجه به ۲ پیروزی نماینده قم و نیز انصراف نماینده استان کردستان از حضور در این مرحله، صدر جدول در اختیار قمی‌ها قرار گرفت.

در دور رفت این مسابقات تیم خانه بسکتبال قم با ۲ پیروزی و یک شکست به کار خود پایان داده بود، اما با ۲ برد دور برگشت به صدر جدول رسید و اکنون باید منتظر اعلام برنامه دور دوم مسابقات از سوی فدراسیون بسکتبال باشد.

انتهای پیام/ح

تیم خانه بسکتبال قم به مرحله دوم لیگ برتر نوجوانان صعود کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدر جدول از آن قمی ها/تیم خانه بسکتبال قم به مرحله دوم صعود کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..