تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاز نخست باغ پرندگان ودریاچه مصنوعی قم سال ۹۸ راه اندازی می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم با اشاره به لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۸ شهرداری گفت: توسعه فضای سبز از رویکرد‌های شهرداری قم در سال ۹۸ است.

شهردار قم بیان کرد: در بودجه سال ۹۸ شهرداری قم ۱۵۰۰ میلیارد ریال درآمد از محل عوارض ساختمانی پیش‌بینی‌شده است، همچنین ۶۳۰ میلیارد ریال نیز عوارض مازاد تراکم در سال ۹۸ از محل عوارض و بها خدمات اخذشده از شهروندان در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به‌کل درآمد حاصل از عوارض و بها خدمات اخذشده از شهروندان در لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۸ شهرداری قم اضافه کرد: ۴۱۶۰ میلیارد ریال از این محل در بودجه سال آینده شهرداری قم پیش‌بینی‌شده است.

وی با بیان سایر منابعی که شهرداری تلاش می‌کند تا از طریق آن کسری درآمد به هزینه ۱۹۳۴۰ میلیارد ریالی را برای نگهداری و توسعه و پیشرفت شهر جبران کند،اشاره کرد: اخذ وام تسهیلات به میزان ۱۹۰۰ میلیارد ریال ازجمله رویکرد‌های اصلی شهرداری قم در این زمینه است.

شهردار قم عنوان کرد: فروش اموال غیرمنقول به میزان ۴۲۰۰ میلیارد ریال، اخذ اوراق ۵۵۰۰ میلیارد ریال و جذب سرمایه‌گذار به میزان ۳۰۰۰ میلیارد ریال از دیگر منابعی بوده شهرداری تلاش می‌کند تا از طریق آن کسری درآمد به هزینه ۱۹۳۴۰ میلیارد ریالی را برای نگهداری و توسعه و پیشرفت شهر جبران کند.

سقائیان نژاد عوارض حذف پارکینگ در سال ۹۸ را مورد توجه قرار داد و گفت: ۱۳۰ میلیارد ریال عوارض کسب و پیشه، ۳۰۰ میلیارد ریال عوارض حذف پارکینگ و ۱۶۰۰ میلیارد ریال نیز از محل عوارض ماده صد و سایر عوارض مردمی در بودجه سال آینده شهرداری قم در نظر گرفته‌شده است.

سقائیان نژاد در تکمیل سایر منابعی که شهرداری تلاش می‌کند تا از طریق آن کسری درآمد به هزینه ۱۹۳۴۰ میلیارد ریالی را برای نگهداری و توسعه و پیشرفت شهر جبران کند،بیان کرد: تلاش برای دریافت کمک‌های دولتی به میزان ۱۰۰۰ میلیارد ریال، استفاده از منابع داخلی به میزان ۲۰۰۰ میلیارد ریال و استفاده از ارزش‌افزوده ۱۵۰۰ میلیارد ریال از دیگر بستر‌های درآمدی شهرداری قم در بودجه سال ۹۸ پیش‌بینی‌شده است.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های شاخص قم در بودجه سال ۹۸ تصریح کرد: راه‌اندازی فاز نخست باغ پرندگان و دریاچه مصنوعی قم در بودجه سال ۹۸ شهرداری قم پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام/ح

باغ پرندگان قم سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاز نخست باغ پرندگان ودریاچه مصنوعی قم سال ۹۸ راه اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..