تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه مقابله با تهاجمات،دست به دست دادن ادیان توحیدی در برابرنفی خداوند است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی در دیدار با اعضای شورای علمی و برنامه‌ریزی همایش بین المللی «امام رضا (ع) و گفتگوی ادیان»در قم گفت: الحمدالله آستان قدس رضوی برکات فراوانی دارد، گویی دستی الهی این برکات را به سمت این آستان هدایت می‌کند تا این مرکز الهی بیش از پیش شناخته شود.

این مرجع عالیقدر یادآورشد: به اعتقاد من یکی از دلایلی که حضرت، ولایتعهدی را پذیرفت این بود که بتواند با سایر بزرگان ادیان و مذاهب مناظره کند و حقانیت اسلام را به آن‌ها بفهماند، چرا که آن زمان رسانه‌ای نبود و دربار حکومت می‌توانست رسانه‌ای بسیار خوب برای انتقال مفاهیم والا به سایر کشور‌ها و ادیان باشد.

وی ادامه داد: اوایل انقلاب به همت مرحوم آیت الله واعظ طبسی کنگره جهانی امام رضا (ع) در حرم مطهر حضرت رضا (ع) برگزار شد، بخش مناظرات این همایش به بنده سپرده شده بود، همین امر باعث شد که بررسی بیشتر و دقیق‌تری در خصوص مناظرات حضرت رضا (ع) انجام دهم، در این بررسی‌ها با دنیایی از استدلال‌های بسیار زیبا، جذاب، روان و منطقی با لحنی شیرین از حضرت روبه رو شدم.

آیت الله مکارم شیرازی بیان کرد: قرآن مجید راه را به ما نشان داده و در این کتاب الهی آمده است می‎توانید با ادیان دیگر که با شما سرجنگ ندارند زندگی مسالمت آمیزی داشته باشید و این منطق اسلام است.

وی افزود: از آنجاکه حضرت رضا (ع) به نام عالم آل محمد (ص) شناخته شده هستند، سزاوار است این همایش‌ها تداوم داشته باشد. اکنون که اسلام ستیزی وشیعه ستیزی غوغا می‌کند راه مقابله با اینگونه تهاجمات، دست به دست هم دادن ادیان توحیدی در برابر نفی خداوند است.

 استاد برجسته حوزه با اشاره به تمایل مادی گرایان به دین عنوان کرد: روز به روز پیروان ادیان ابراهیمی بیشتر می‌شوند، زیرا مردم به دنبال ملجا و پناهگاهی برای نجات از شرمادی‌گرایی هستند و چه دینی بهتر از اسلام که به آن رجوع‌کنند.

آیت الله مکارم شیرازی در پایان با اشاره به برکات «کنگره امام رضا (ع) و گفت‎وگوی ادیان»بیان کرد: برگزاری این همایش کارخوب و برنامه قابل قبولی است. آثار این برنامه را نیز باید منتشر کرد. در برگزاری این همایش اطلاع رسانی کامل امری مهم است لذا باید در فضای مجازی و به زبان‌های مختلف عصاره این همایش منتشر شود.

انتهای پیام/ح

همکاری ادیان توحیدی راهکار مقابله با دشمنان است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه مقابله با تهاجمات،دست به دست دادن ادیان توحیدی در برابرنفی خداوند است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..