تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرانه مصرف ماهی در قزوین 6.5 کیلوگرم است

ساعت: 16:22 منتشر شده در مورخ: 1397/11/06 شناسه خبر: 1452745

مدیر شیلات و امور آبزیان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 3 هزار و 564 تُن انواع ماهی در مراکز پرورش ماهی این استان تولید شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج رحمانی در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 3 هزار و 564 تُن انواع ماهی در مراکز پرورش ماهی این استان تولید شده است.


وی افزود: این میزان ماهی در 377 واحد پرورش ماهی سردآبی، گرمابی، خاویاری و سایر منابع تولید می‌شود. 

به گفته وی فعالیت و پرورش ماهیان در استان قزوین بعد از انقلاب شروع و از دهه 80 به بعد رشد چشمگیری داشته است. 

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان قزوین ابراز کرد: هم‌اکنون 153 واحد پرورش ماهیان سرد آبی، 96 واحد پرورش ماهیان گرمابی، 4 مرکز پرورش ماهیان خاویاری، 10 مورد منابع آبی طبیعی، 28 مورد منابع نیمه‌طبیعی و 86 سایت پرورش ماهیان زینتی در استان وجود دارد. 

وی اضافه کرد: هم اکنون 1261نفر در بخش تولید، تکثیر و پرورش انواع ماهیان در استان قزوین مشغول به فعالیت هستند. 

به گفته این مسئول در بخش تکثیر نیز سال گذشته دو میلیون 600هزار قطعه انواع بچه ماهی در 4مرکز تکثیر شدند. 

رحمانی به رشد تولید ماهیان زینتی در استان اشاره و عنوان کرد: هم‌اکنون استان قزوین با تولید سالانه 27 میلیون 200 هزار قطعه انواع ماهیان زینتی در 86 سایت رتبه چهارم را در کشور به خود اختصاص داده است. 

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان قزوین به سرانه مصرف انواع آبزیان در استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون سرانه مصرف ماهی در استان قزوین 6.5 کیلوگرم است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرانه مصرف ماهی در قزوین 6.5 کیلوگرم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..