تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارقان 25میلیاردی در دام پلیس آبیک

ساعت: 16:22 منتشر شده در مورخ: 1397/11/06 شناسه خبر: 1452743

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارقان قطعات خودرو یک شرکت تولیدی که اقدام به سرقت 25 میلیارد ریالی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در پی ارجاع شکایتی به پلیس آگاهی شهرستان آبیک مبنی بر سرقت قطعات خودرو از یک شرکت تولیدی، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان با تشکیل کارگروه ویژه ای در دستور پلیس آگاهی شهرستان آبیک قرار گرفت. 


این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد صاحب شرکت تولیدی قطعات خودرو در زمان حضور 6ماهه خود در خارج از کشور، نسبت به سرقت حجم زیادی از قطعات خودرو از شرکت وی توسط سارقان اقدام شده است. 

وی افزود: صاحب شرکت تولیدی که پس از انبار گردانی، متوجه سرقت میلیاردی از شرکت، پس از فک پلمپ می‌شود در اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی توسط ماموران پلیس آگاهی 2مظنون دراین رابطه شناسایی شده و تحت مراقبت‌های نامحسوس پلیسی قرار گرفتند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: ماموران حین خروج یکی از مظنونان از شرکت تولیدی با خودرو شخصی اش، به وجود اموال سرقتی در خودرو وی مشکوک شده و خودرو را در جاده "آبیک" متوقف و در بازرسی از آن تعدادی قطعات خودرو وکابل کشف و فرد مظنون را دستگیر کردند. 

حاجیان ابراز کرد: پس از دستگیری اولین مظنون، همدست وی پس از اطلاع از دستگیریش قصد خروج از استان را داشت که در یک اقدام ضربتی وی نیز دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد. 

وی عنوان کرد: متهمان در بازجویی فنی ماموران و در مواجه با ادله متقن پلیس به سرقت قطعات خودرو طی چندین مرحله از اوایل سال جاری با سوءاستفاده از مسئولیت واگذار شده اعتراف کردند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ابراز کرد: هر دو متهم از عوامل نگهبانی شرکت تولیدی بودند که پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روان زندان شدند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارقان 25میلیاردی در دام پلیس آبیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..