تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای شهر زنجان برای گروه‌های حساس ناسالم است

ساعت: 15:03 منتشر شده در مورخ: 1397/11/06 شناسه خبر: 1452691

با توجه به وجود ریزگردها در هوا هم اکنون شاخص کیفیت هوای زنجان 110 و ناسالم برای گروههای حساس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; طبق اعلام محیط زیست استان زنجان هوای شهر زنجان به سبب وجود ذرات ریز گرد وغبار در وضعین ناسالم برای گروههای حساس قرار دارد.

منشاء  شرایط فعلی هوا ورود ذرات گرد و غبار از غرب کشورمی باشد و  آلاینده مسئول که سبب ناسالم شدن هوا گردیده است ذرات معلق کوچکتر از 2.5 میکرون(PM2) بوده که شاخص هم اکنون 110 می باشد.

توصیه محیط زیست زنجان به هم استانی های عزیز با توجه به اینکه کیفیت هوای زنجان هم اکنون در شرایط ناسالم برای افراد حساس قرار دارد، این است که  افرادی که مبتلا به بیماریهای قبلی یا ریوی هستند ازفعالیتهای طولانی مدت یا خیلی سنگین خارج از منزل اجتناب نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای شهر زنجان برای گروه‌های حساس ناسالم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..