تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نباید فاصله‌ای بین مجموعه دادگستری و سازمان های تابعه قوه قضاییه در استان باشد

ساعت: 15:02 منتشر شده در مورخ: 1397/11/06 شناسه خبر: 1452698

رئیس شورای قضایی استان زنجان تاکید کرد: نباید هیچ فاصله‌ای بین مجموعه دادگستری و سازمانهای تابعه قوه قضاییه در استان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام صادقی نیارکی امروز در جلسه شورای قضایی استان زنجان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح و اعضای شورای قضایی استان در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد، ضمن خیر مقدم به رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح و معاونین گفت: جلسات شورای قضایی استان بصورت منظم هر ماه با حضور همه اعضا برگزار می شود که در این راستا تعامل و همکاری میان مسئولین دستگاه قضایی استان  در اجرای سیاست ها و انجام مأموریتها بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان با اشاره به این موضوع که با برنامه ریزی انجام شده  در استان برای کاهش آمار جمعیت زندانیان خصوصا زندانیان مالی و مهریه در چهار ماه گذشته توفیقات بسیار خوبی داشتیم  افزود: برای رسیدن به این اهداف  وسیاستها  نیاز به تلاش مضاعف می باشد.

وی تصریح کرد: نباید هیچ فاصله ای بین مجموعه دادگستری و سازمانهای تابعه قوه قضاییه در استان باشد، چرا که در مجموعه دستگاه قضایی استان بایستی با تعامل ،همفکری و همفزایی  همه مجموعه ها  برای پیشبرد سیاستها  قوه قضاییه در استان تلاش شود و نگاه ما به همه سازمانها ، نگاه حمایتی است.

این مقام عالی قضایی در ادامه ضمن تبریک انتصاب رییس جدید سازمان قضایی نیرو های مسلح استان  خاطر نشان کرد: مأموریت سازمان قضایی نیروهای مسلح بایستی با نگاه پیشگیرانه باشد و در این راستا با اقتدار و با رعایت قوانین انجام وظیفه کنند.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز ضمن تشکر از اقدامات و تلاشهای رییس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی استان گفت: شورای قضایی استانها مجسم شورای قضایی قوه قضاییه است چرا که تصمیمات این شورا ها برای پیشبرد اهداف و برنامه ها بسیار مهم است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: در اسلام فصل الخطاب قوه قضاییه و به عبارتی قضات هستند و کار قضاوت سختی خودش را دارد لذا دشمنان با تمام قوا باترفندها ی مختلف در صدد تضعیف این قوه هستند  که بایستی  هوشیار باشیم.

وی استقامت در دین، راه صحیح و خارج نشدن از مسیر درست را امری مهم در اصلاح امور و اجرای عدالت برشمرد و افزود: کار قضاوت شوخی نیست ، بایستی با توکل بخدا که بهترین وکیل و نصیر است بدون ترس از چیزی به وظیفه قانونی  خود عمل کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نباید فاصله‌ای بین مجموعه دادگستری و سازمان های تابعه قوه قضاییه در استان باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..