تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




4 مرکز نیکوکاری در ایام الله دهه فجر در زنجان افتتاح می‌شود

ساعت: 15:02 منتشر شده در مورخ: 1397/11/06 شناسه خبر: 1452696

مدیر کل کمیته امداد گفت: همزمان با چهلمین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی 4مرکز نیکوکاری در استان زنجان افتتاح می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه حمایت از گسترش مراکز نیکوکاری یکی از برنامه‌های این نهاد در سال‌های پیش رو است، اظهار کرد: 4 مرکز نیکوکاری جدید با درخواست فعالان عرصه خیر و احسان در شهرهای زنجان، ابهر وخدابنده  در ایام الله دهه مبارک فجر  انقلاب اسلامی97 افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 20 مرکز نیکوکاری در سراسر استان زنجان فعالیت می‌کنند افزود: با افتتاح این چهار مرکز که دو مرکز نیکوکاری در شهرستان ابهر، یک مرکز در زنجان و یک مرکز نیکوکاری در روستای دوتپه سفلی از توابع شهرستان خدابنده است، تعداد مراکز نیکوکاری فعال  به 24 مرکز افزایش می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه اعضای هیئت‌های عامل مراکز نیکوکاری معتمدان، ائمه جماعت و خیران بومی شهرها و محلات استان هستند، گفت: گسترش این مراکز علاوه بر تسهیل در شناسایی نیازمندان و توزیع کمک‌های مردمی در میان آن‌ها سبب ایجاد سازوکارهای گره‌گشایی در موارد نیازمندی موردی ساکنان در محدوده مراکز نیکوکاری می شود.

صفری گسترش این مراکز را دارای ویژگی‌های مثبت دیگری دانست و گفت: شناسایی نیازمندان و کمبودهای آن‌ها در این مراکز آسان‌تر و دقیق‌تر صورت می‌گیرد و از طرف دیگر به علت محدوده کوچک فعالیت آن‌ها، خیران و نیکوکاران به‌خوبی از محل مصرف کمک‌های خود و میزان اثرگذاری آن آگاه می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «4 مرکز نیکوکاری در ایام الله دهه فجر در زنجان افتتاح می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..