تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




6 واحد تولیدی صنعتی در دهه فجر امسال در زنجان افتتاح می‌شود

ساعت: 15:01 منتشر شده در مورخ: 1397/11/06 شناسه خبر: 1452695

همزمان با دهه فجر امسال 6 واحد تولیدی صنعتی در زنجان به بهره‌بردای می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه 6 واحد صنعتی در دهه فجر با حضور مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح و به بهره برداری می‌رسد اظهار کرد: پدیده شیمی قرن که در زمینه تولید انواع شوینده فعالیت خواهد کرد در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این واحد تولیدی ظرفیت تولید 250 هزار تن را دارد که با سرمایه گذاری 250 میلیارد ریال ایجاد شده و زمینه اشتغال برای 55 نفر را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه بهره برداری از فاز توسعه واحد جی‌تی‌آی که در تولید سیگار فیلتردار فعالیت دارد افزود: فاز توسعه‌ای این واحد در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود که این واحد با سرمایه گذاری 7 هزار و 672 میلیارد ریال ایجاد شده است.

وی بیان کرد: این واحد تولیدی زمینه اشتغال برای 518 نفر را فراهم کرده است.

فغفوری از افتتاح یکی دیگر از واحد‌های تولیدی که در زمینه تولید مواد شوینده‌ها فعالیت دارد خبرداد و افزود: این واحد تولیدی ظرفیت تولید 450 هزار تن را دارد.

وی ابراز کرد: این واحد تولیدی با سرمایه یک هزار و 958 میلیارد ریال ایجاد شده و برای 140 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه واحد تولیدی پوشاک نانو مهیار که شهرک صنعتی انتقال یافته و نوسازی و افزایش ظرفیت در این واحد اتفاق افتاده است افزود: فعالیت این واحد تولیدی همزمان با دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: این واحد تولیدی با سرمایه 140 میلیارد تومان ایجاد شده و زمینه اشتغال 35 نفر را فراهم کرده است.

فغفوری از افتتاح پاک روی صنعت که در زمینه بازیافت روی به صورت ورق فعالیت خواهد کرد را از دیگر برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و گفت: این واحد با 100 میلیارد ریال ایجاد شده و برای 50 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی از افتتاح ذوب آهن نگین کاسپین در زنجان خبرداد و افزود: این واحد در زمینه تولید انواع شمش فولادی فعالیت می‌کند و ظرفیت تولید 50 هزار تن را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: این واحد تولیدی با سرمایه 100 میلیارد ریال ایجاد شده و زمینه اشتغال 80 هزار نفر را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «6 واحد تولیدی صنعتی در دهه فجر امسال در زنجان افتتاح می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..