تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمانگاه سهروردی خدابنده 2 شیفته می‌شود/ برگشت بیمار نخواهیم داشت

ساعت: 14:57 منتشر شده در مورخ: 1397/11/06 شناسه خبر: 1452688

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: درمانگاه سهروردی خدابنده 2 شیفته می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; نشست مشترک اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان خدابنده با علی محمدی مدیر درمان استان زنجان با هدف رفع مسائل و مشکلات بیمه شدگان و بازنشستگان این شهرستان روز گذشته در محل درمانگاه‌ سهروردی خدابنده برگزار شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در این دیدار با اشاره به استفاده حداکثری از تمامی ظرفیتهای و پتانسیلهای درمانگاه سهروردی در خدمت رسانی به مردم گفت: با اینکه کمتر از 5 سال از فعالیت درمانگاه میگذرد لیکن کثرت مراجعین بسیار زیاد است بطوریکه از ابتدای بهمن سال 96 تا پایان دیماه سالجاری به بیش از 95 هزار بیمار ، خدمات سرپایی و پاراکلینیکی ارائه شده است.

محمدی تعداد بیمه شدگان اصلی و تبعی شهرستان خدابنده را43 هزار نفر خواند و با لحاظ موقعیت جغرافیایی و استراتژی این منطقه یادآور شد برای رفع مشکل کمبود پزشک ، باید از پزشکان بومی منطقه استفاده کنیم .

وی پیرامون واگذاری زمین برای ساخت درمانگاه نیز یادآور شد و تاکید کرد: اوقافی بودن زمینهای این شهرستان ، سازمان را برای ایجاد درمانگاه با چالش اساسی روبرو کرده است و برای حل این مشکل ، به کمک تشکلها و کانونها نیاز داریم.

این مقام مسئول، رسیدگی به مشکلات بیمه شدگان و بازنشستگان منطقه کارگرخیز خدابنده را از وظایف ذاتی مدیریت درمان استان زنجان عنوان کرد و افزود: در پاسخ مثبت به مطالبه مردم شریف شهرستان خدابنده با تلاش و پیگیریهای انجام شده ، مجوز دو شیفته شدن این مرکز درمانی را از سازمان اخذ کردیم و تا پایان سالجاری ، فعالیت این درمانگاه از شیفت صبح بصورت ، صبح و عصر خواهدشد.

بیگدلی رئیس کانون بازنشستگان این شهرستان نیز ضمن تشکر از تلاشهای شبانه‌روزی مدیریت درمان استان و کادر درمانی این مرکز، کمبود پزشکان متخصص ، تکمیل فوری ظرفیت نوبت دهی بعلت کثرت بیماران ، عدم آشنایی اکثر مراجعین از نحوه نوبت دهی الکترونیکی ، و کمبود امکانات از جمله آمبولانس  را از مهمترین مشکلات این مرکز اعلام کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمانگاه سهروردی خدابنده 2 شیفته می‌شود/ برگشت بیمار نخواهیم داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..