تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از طرح لکه گیری ۲۰ کیلومتر محور مواصلاتی در آذربایجان غربی

ساعت: 13:56 منتشر شده در مورخ: 1397/11/06 شناسه خبر: 1452637

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر در ۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان لکه گیری و روکش آسفالت به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، ارسلان شکری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق اظهار داشت: بر اساس وظایفی که اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در نگهداری و ایمن سازی محورهای مواصلاتی بر عهده دارد و تحت حمایت ها و توجهات دولت محترم تدبیر و امید و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد افتتاح ۵۰ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان با اعتباری بالغ بر ۲۸۷ هزار میلیون ریال خواهیم بود.

وی، گفت: عملیات لکه گیری و آسفالت قابل افتتاح در دهه فجر شامل محورهای اصلی، فرعی و روستایی از جمله محور ارومیه – اشنویه، خوی – ایو اوغلی، اشنویه – پیرانشهر و میاندوآب – ملکان، چهارده شهید – راژان – زیوه و سردشت – اسلام آباد و محورهای روستایی کوزه رش سلماس، جانوسلو ارومیه و حمزه آباد مهاباد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، در پایان ضمن اشاره به لکه گیری و روکش آسفالت نزدیک به ۱۱۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان از آغاز سال جاری تا کنون افزود: با مساعد شدن شرایط آب هوا و البته با توجه به اولویت و اعتبارات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی استان ادامه خواهد داشت بطوریکه پیش بینی می شود سال آینده نیز شاهد لکه گیری و روکش آسفالت ۳۰۰ کیلومتر از جاده های استان باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از طرح لکه گیری ۲۰ کیلومتر محور مواصلاتی در آذربایجان غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..