تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۳۰ برابری تعداد روستاهای برق‌رسانی شده در آذربایجان غربی

ساعت: 13:55 منتشر شده در مورخ: 1397/11/06 شناسه خبر: 1452659

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: تعداد روستاهای برق‌رسانی شده بعد از انقلاب ۳۰ برابر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر حسن‌بکلو در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، در مورد وضعیت برق‌رسانی در استان بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۰۰ درصد شهرها و ۹۹٫۲۲ درصد روستاهای استان برق‌رسانی شده گفت: در سال ۵۷ تنها ۹۶ روستا در آذربایجان‌غربی از نعمت برق برخوردار بودند که امروز تعداد روستاهای برق‌رسانی شده به ۲۸۱۲ رسیده است.

وی، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۹۱۱ هزار و ۴۰۸ مشترک شهری و ۳۲۶ هزار و ۸۷۰ مشترک روستایی در استان از نعمت برق برخوردار هستند که نسبت به سال ۵۷ قریب به ۱۵ برابر شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، اضافه کرد: تعداد پست‌های توزیع برق استان نیز طی ۴۰ سال بیش از ۳۰ برابر شده و به ۱۹هزار و ۷۴پست رسیده است ضمن اینکه طول خطوط ۲۰ کیلوولت به ۱۵ هزار کیلومتر و خطوط ۴۰۰ ولت به ۱۲هزار کیلومتر رسیده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۳۰ برابری تعداد روستاهای برق‌رسانی شده در آذربایجان غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..