تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بستن پرونده مسکن مهر کشور تا آخر سال 98/ دولت فعلی یک میلیون و یکصد هزار واحد مسکن مهر تحویل مردم داد

ساعت: 18:46 منتشر شده در مورخ: 1397/11/06 شناسه خبر: 1452781

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت کنونی تا به امروز یک میلیون و یکصد هزار واحد مسکن مهر تکمیل و به هموطنان تحویل داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، احمد اصغر مهرآبادی عصر امروز در جلسه شورای مسکن استان اردبیل در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل از تکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ۹۸  خبر داد.

وی گفت: اظهار کرد: با دستور ویژه رئیس جمهور و سیاست‌های پیش‌رو تمام پروژه‌های مسکن مهر به جز پروژه‌های مشکل‌دار تا پایان سال ۹۸ به اتمام می‌رسد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر کشور ،  کار ساخت و ساز ۲ میلیون واحد به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: حرف و حدیث‌هایی زیادی مبنی بر این که دولت فعلی توجهی به مسکن مهر ندارد، مطرح شده است اما این دولت تا به امروز یک میلیون و یکصد هزار واحد تکمیل و به هموطنان تحویل داده  و سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل شده است.

وی درباره مساکن مهر اردبیل گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر در اردبیل خوب بوده و از ۴۶ هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل ۸۰۰ واحد باقی مانده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای اتمام پروژه‌های باقیمانده مسکن مهراردبیل اعتباراتی اختصاص داده می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم مسکن مهر اردبیل هم تا پایان شهریور سال ۹۸ به اتمام برسدهر چند انتظار می رفت تاکنون جشن اختتامیه مسکن مهر در اردبیل گرفته شود اما به دلیل پاره ای از مشکلات این مهم اتفاق نیفتاد.

وی از ساخت مدرسه و هشت مسجد در مسکن مهر اردبیل خبر داد و افزود: برخی پروژه‌ها در استان اردبیل دارای نواقص و مشکلاتی از جهت آماده‌سازی بودند که تصمیم بر آن شد به این پروژه‌ها کمک شود و در همین راستا شش باب مدرسه در مسکن مهر اردبیل ‌با تامین اعتبار از جانب وزارت راه وشهرسازی و اعتبارات استانی ساخته خواهد شد.

مهرآبادی تاکید کرد: علاوه بر ساخت شش باب مدرسه جدید در مسکن مهر اردبیل، تعهد شده بود که ۸ باب مدرسه در مسکن مهر ساخته شود که از این تعداد ۵ مدرسه ساخته شده  و پروژه 3 مدرسه دیگر نیمه‌تمام است.

وی گفت: در بحث مسجد مسکن مهر اردبیل نیزاز  ۸ مسجدی که قرار بود  ساخته شود کارساخت  ۷ مسجد به اتمام رسیده است.

 انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بستن پرونده مسکن مهر کشور تا آخر سال 98/ دولت فعلی یک میلیون و یکصد هزار واحد مسکن مهر تحویل مردم داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..