تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بودجه پیشنهادی مناسبی در سال 98 برای دولت الکترونیک بسته شد

ساعت: 17:31 منتشر شده در مورخ: 1397/11/06 شناسه خبر: 1452770

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در بودجه ۹۸، بودجه پیشنهادی مناسبی برای دولت الکترونیک بسته شد، اما در رفت آمدها کم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمدجواد آذری‌جهرمی بعد از ظهر امروز در نشست رونمایی سامانه الکترونیک سلامت استان مازندران که در شهرستان بابلسر برگزار شد، اظهار کرد:باید بین بیمه‌ها و حوزه سلامت هماهنگی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت جزو افتخارات دولت است و این طرح دسترسی به خدمات را برای مردم بسیار آسان کرده است، تصریح کرد: یکی از درآمدهای کشور توریسم سلامت است و باید از همه افرادی که در عرصه توریسم سلامت گام برداشتند قدردانی کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه شاهد پیشرفت‌های بسیار بزرگی در حوزه سلامت هستیم، خاطرنشان کرد: 40 سال پیش در شهر خودم جهرم، دکترها یا هندی بودند یا پاکستانی، 40 سال پیش در اصول اولیه بهداشتیِ خودمان دچار ‌مشکل بودیم و کیفیت خدمات سلامت مثل امروز نبود.

این مسئول با اعلام اینکه در حوزه بهداشت و درمان علاوه بر رشد عالی، صادرات هم داشتیم‌، افزود: امروز «توریسم سلامت» ایجاد‌ شده است.

آذری‌جهرمی با اشاره به اینکه هدف ما باید ارائه خدمات بهتر و دقیق‌تر به مردم باشد، ادامه داد: این نکته باید مشخص شود که مسئول پرونده سلامت الکترونیک در کشور کیست؟ گزارش‌های ما به آن شرح‌ مطلوبی که در این‌ جلسه اعلام‌ شد، نیست.

وی ادامه داد: در حوزه اجرای سلامت الکترونیک نیاز به حمایت صدا و سیما هستیم، در پروژه ثبت تلفن همراه اگر رسانه ملی همراه ما نبود، موفق نمی‌شدیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در بودجه ۹۸، «بودجه پیشنهادی» مناسبی برای دولت الکترونیک بسته شد، اما در رفت آمدها کم شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: فرماندهی و‌ مسئولیت طرح سلامت الکترونیک با وزارت بهداشت است، ما هم به صورت کامل در کنارشان هستیم.

آذری‌جهرمی گفت: پس از تولد فرزندم و برای واکسیناسیون، در یک‌ مرکز درمانی 25 دقیقه من را سرپا نگه داشتند تا اطلاعات را وارد کنم که می‌شد با یک کد ملی از این اتلاف وقت جلوگیری کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بودجه پیشنهادی مناسبی در سال 98 برای دولت الکترونیک بسته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..