تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۵۱ جرگلانی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی ثبت نام کردند / وام صفر درصد باعث افزایش تقاضا شد

ساعت: 13:05 منتشر شده در مورخ: 1397/11/06 شناسه خبر: 1452622

بخشدار جرگلان از ثبت نام 451 شهروند جرگلانی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی صفر تا دو درصد در این بخش خبر داد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازعصر اترک، پولاد نجاهی، بخشدار جرگلان اظهارکرد: از بین این تعداد ثبت نام کننده ۴۰ الی ۵۰ نفر برای دریافت تسهیلات صفر تا دو درصد به بانک های عامل از سوی بخشداری معرفی خواهند شد.

 

نجاهی افزود: این طرح به دستور استاندار در قالب ایجاد شغل در هر شهرستان به تعداد هزار شغل انجام می شود که از بین این تعداد ۴۰ الی ۵۰ نفر انتخاب خواهند شد .

 

وی گفت: در ابتدا اعلام شد که ۴۰ الی ۵۰ نفر می توانند تسهیلات درخواست کنند اما با درخواست ۴۵۱ نفر مواجه شدیم .

 

بخشدار جرگلان گفت: استقبال این تعداد متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال خط بطلانی بر این تفکر که اهالی جرگلان چندان در پی ایجاد اشتغال نیستند، بود.

 

وی تاکید کرد: در صورت پایین بودن و یا صفر بودن درصد سودهای بانکی افراد زیادی برای دریافت تسهیلات اشتغال و ایجاد اشتغال متقاضی هستند.

 

وی با بیان اینکه سود تسهیلات واگذار شده به این 50 متقاضی صفر درصد خواهد بود، گفت: 400 نفر دیگر درخواست کننده تسهیلات نیز با سود 4 درصد به بانک ها معرفی خواهند شد و برای صفر درصد شدن تسهیلات آنها نیز رایزنی خواهیم کرد .

 

به گزارش عصر اترک، جرگلان منطقه ای 30 هزار نفر جمعیت اهل سنت است که مردم این منطقه دریافت تسهیلات دارای سود را به لحاظ شرعی مشکل دار می دانند به همین جهت به تازگی وام های صفر تا دو درصد برای آنان در نظر گرفته شده است .

 

خبرنگار : رحیمی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۵۱ جرگلانی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی ثبت نام کردند / وام صفر درصد باعث افزایش تقاضا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..