تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات تجهيزات پزشکي به بيش از ۵۵ کشور

صادرات تجهيزات پزشکي به بيش از 55 کشور

خبرگزاري آريا – مدير کل تجهيزات پزشکي وزارت بهداشت با اشاره به تامين بيش از ۳۰ درصد از نياز بازار تجهيزات پزشکي از توليدات داخلي گفت: بيش از ۱۱۰ محصول تجهيزات پزشکي به ۵۵ کشور در دنيا صادر مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از ايسنا، دکتر رضا مسائلي در نامه‌اي خطاب به روساي دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور با اشاره به بخشنامه سرپرست وزارت بهداشت در خصوص خودداري از سفارش و واردات هرگونه تجهيزات و مواد مصرفي که توليد مشابه داخل دارند، گفت: بنا بر سياست‌هاي وزارت بهداشت در ارتقاي نظام کنترل کيفي تجهيزات پزشکي، کليه توليدکنندگان تجهيزات پزشکي از ارديبهشت ماه سال جاري اقدام به اخذ استانداردهاي بين‌المللي از جمله نشان CE اروپا کرده‌اند که تاکنون بسياري از توليدکنندگان موفق به اخذ CE شده‌اند و يا در مراحل اقدام آن هستند و پروانه ساخت آنان مطابق اقدامات انجام شده تمديد خواهد شد.
وي در ادامه اظهارکرد: تمامي زيرساخت‌هاي لازم به منظور توسعه کمي و کيفي توليد تجهيزات پزشکي با کيفيت و مطابق با استاندارد بين‌المللي فراهم و کشور ايران اسلامي در جرگه توليدکنندگان تجهيزات پزشکي هايتک و ميدتک و با کلاس خطر بالا وارد شده است.
به گزارش وبدا، مسائلي تاکيد کرد: با توجه به در دسترس بودن کليه اطلاعات توليدکنندگان تجهيزات پزشکي در پورتال imed.ir لازم است تا از طريق مديريت‌هاي تجهيزات پزشکي دانشگاه‌ها و کارشناسان تجهيزات پزشکي مراکز درماني، استعلام لازم در خريد تجهيزات و ملزومات پزشکي از اين پورتال انجام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات تجهيزات پزشکي به بيش از ۵۵ کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..