تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح پیاده سازی سامانه الکترونیک سلامت در ۴ استان کشور

طرح پیاده سازی سامانه الکترونیک سلامت در ۴ استان کشور/ رشد ۱۰ برابری در حوزه دولت الکترونیکبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  محمدرضا آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در حاشیه بازدید از مرکز بهداشت روستای اجاکسر و کلینیک ویژه شهروند بابلسر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای نخستین بار اتصال تامین اجتماعی، بیمه سلامت و وزارت بهداشت به صورت آزمایشی در استان مازندران انجام می شود.

وی افزود: سامانه الکترونیکی سلامت در بابلسر در حد توان و ظرفیت پیاده‌سازی مناسبی داشته و با رفع نواقص و مشکلات موجود می تواند در کل استان مازندران گسترش یابد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه مردم باید الکترونیکی شدن خدمات سلامت را به صورت عینی ببینند، افزود: مردم در این طرح باید ببینند که ما نگران و پیگیر سلامتی آنان هستیم.

آذری جهرمی افزود: در این سامانه رابطه  لایه‌های مختلف دیده نشده و ارتباط با شرکت‌های بیمه‌ای و تبادل اطلاعات با سایر دستگاه‌ها نیاز به حمایت و همکاری بیشتری دارد.

وی  تاکید کرد: مقرر شد ظرف یک هفته کارگروهی متشکل از وزارت ارتباطات، وزارت بهداشت، بیمه سلامت و تامین اجتماعی، طرح پیاده سازی سامانه الکترونیک سلامت در ۴ استان کشور را تهیه و ارائه کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در حوزه دولت الکترونیک از ابتدای فروردین ماه تاکنون ۱۰ رشد داشته ایم گفت: آنچه باقی مانده ۱۰ برابر میزان فعلی است و تا پایان برنامه ششم توسعه باید به شاخص مطلوب برسیم.

آذری جهرمی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته رشد ۱۰ برابری در حوزه دولت الکترونیک داشتیم، تصریح کرد: در حوزه جهانی رشد ۲۰ برابری را شاهد هستیم، اما در مجموع برای ما این پیشرفت‌ها قابل قبول نیست و با شاخص‌ها فاصله داریم و باید تلاش کنیم.

وی افزود: دستیابی به رشد متاوزن در تمام حوزه‌ها نیازمند حمایت همه جانبه دست اندرکاران این حوزه بوده و باید تلاش کنیم تا به نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/س

سفر وزیر ارتباطات به مازندران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح پیاده سازی سامانه الکترونیک سلامت در ۴ استان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..