تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرود اضطراری هواپیمای کیش به مشهد در بندرعباس

فرود اضطراری هواپیمای کیش به مشهد در بندرعباس به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ابوذر ضیایی  معاون هوانوردی اداره کل فرودگاه های هرمزگان گف : پرواز ۷۰۷۲ شرکت هواپیمایی کیش ایر ساعت هفت و ۱۳ دقیقه امروز جزیره کیش را به مقصد مشهد ترک کرده بود که پس از ۱۷ دقیقه پرواز در فرودگاه بین المللی بندرعباس فرود اضطراری کرد.

وی اظهار داشت: این هواپیما ساعت هفت و ۵۰ دقیقه در فرودگاه بین المللی بندرعباس فرود آمد و بیمار با هماهنگی اورژانس این فرودگاه و اورژانس بندرعباس به یکی از مراکز درمانی در سطح شهر منتقل شد.

معاون هوانوردی اداره کل فرودگاه های هرمزگان اضافه کرد: پرواز شماره ۷۰۷۲ کیش ایر پس از سوخت گیری، فرودگاه بین المللی بندرعباس را به مقصد مشهد مقدس ترک کرد.

انتهای پیم/س

فرود اضطراری  هواپیما در فرودگاه هرمزگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرود اضطراری هواپیمای کیش به مشهد در بندرعباس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..