تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح برچسب مورد توجه کشور‌های خارجی قرار گرفته است

مدیرکل امور غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو:

۷۰ درصد از جمعیت کشور دچار کمبود ویتامین دی هستند.به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید مفید مدیرکل امور غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو در حاشیه گردهمایی تولید کنندگان صنایع غذایی نیشابور، اظهار کرد: صنایع تولید مواد غذایی یکی از ارکان اصلی تامین و اصلاح الگوی مصرف مواد غذایی هستند.

وی اظهار کرد: حدود ۸۰ درصد از مرگ و بیماری‌های غیر واگیردار در کشور ناشی از بیماری‌های غذایی است و سند ملی امنیت غذا تدوین شده است.

مدیرکل امور غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو بیان کرد: پیش نیاز توسعه پایدار دستیابی به غذای سالم و کافی است و برای رسیدن به وضعیت مطلوب این حوزه از توانمندی‌های خوبی در داخل کشور برخوردار هستیم.

اجرای موفقیت آمیز طرح برچسب راهنمای تغذیه

وی عنوان کرد: اجرای طرح برچسب راهنمای تغذیه بر روی مواد غذایی در کشور موفقیت آمیز بوده و مورد توجه کشور‌های خارجی قرار گرفته است.

مفید تصریح کرد: برای تامین سلامت غذایی، طرح نظارت بر کل زنجیره تولید مواد غذایی باید تحت مدیریت واحد و به صورت یکپارچه در کشور اجرایی گردد.

مدیرکل امور غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو یادآوری کرد: سیاست‌های جهانی در حوزه غذا از تولید مواد غذایی برای رفع گرسنگی به تامین غذای کافی و سالم تغییر یافته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح برچسب مورد توجه کشور‌های خارجی قرار گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..