تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت خودرو با تعارف بیسکوئیت مسموم

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری یک سارق که با تعارف بیسکویت مسموم به یک راننده، وی را بیهوش کرده و پس از سرقت خودرو و کارت عابر بانک وی، موجودی حساب مالباخته را خالی کرده بود، خبر داد

سرقت خودرو با تعارف بیسکوئیت مسموم

 سرهنگ کارآگاه علی عزیز خانی در این باره توضیح داد: شانزدهم تیرماه سال جاری فردی به نام «ناصر» با مراجعه به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد اعلام کرد که چند شب گذشته برای تخلیه بار به میدان تره بار آزادگان رفتم و پس از تخلیه بار موقع برگشتن شخصی که تا آن موقع وی را ندیده بودم، خود را مسافر معرفی کرد و از من در خواست کرد تا وی را تا مسیری برسانم، من هم قبول کردم و وی سوار خودرو شد، دقیقه‌ای بعد هنگام خارج شدن از عوارضی تره بار برای پرداخت عوارضی، کارت عابر بانک خود و رمز آن را به وی دادم تا عوارض را پرداخت کند و پس از خروج از میدان میوه و تره بار، به من سیگار تعارف کرد و از آنجایی که من سیگاری نیستم قبول نکردم، دقیقه‌ای بعد وی چند بیسکوئیت تعارف کرد و من یکی برداشتم و خوردم، اما لحظاتی بعد از خوردن بیسکویت سرگیجه شدیدی پیدا کردم و بعد از آن دیگر چیزی متوجه نشدم تا اینکه بعد از ۲ روز وقتی چشم باز کردم خود را در بیمارستان دیدم و فهمیدم که آن شخص بعد از بیهوش شدنم مرا کنار خیابان رها کرده و خودرو و کارت عابر بانکم را به سرقت برده و با تماس مردم با سامانه ۱۱۰ و بعد اورژانس مرا به بیمارستان انتقال داده‌اند.

سرهنگ عزیز خانی، با اشاره به اینکه این پرونده از طریق شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع داده شد، گفت: تحقیقات تحت عنوان سرقت با استفاده از مواد بیهوش کننده در دستور کار مأموران قرار گرفت و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، سارق بعد از بیهوش کردن راننده و سرقت خودرو و کارت عابر بانکش، اقدام به خرید تعدادی سکه طلا به مبلغ ۲۳ میلیون تومان کرده و پس از چند روز خودرو را در منطقه "کیانشهر" رها کرده است. تحقیقات ادامه داشت تا این که این سارق در ۲۴ دی ماه امسال شناسایی، دستگیر و برای تحقیقات به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه این سارق ۳۵ ساله است و کارتن خواب است، به مواد مخدر شیشه اعتیاد دارد، گفت: سارق مذکور که چند فقره سابقه سرقت نیز دارد و بعد از انجام بازجویی اعتراف کرد که از قبل بیسکوئیت‌ها را به داروی خواب آور و بیهوشی آلوده کرده و زمانی که راننده به خاطر خوردن آن بیهوش شده، وی را از ماشین پیاده و در کنار خیابان رها کرده است. در ادامه نیز پس از برداشتن کارت عابر بانک وی با همان خودرو از محل گریخته است.

به گزارش پلیس آگاهی تهران، سرهنگ عزیزخانی افزود: همچنین در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که سارق با انتشار آگهی در سایت دیوار با عنوان "کمک به نیازمندان" از خانم‌هایی که با شماره وی برای دریافت کمک تماس می‌گرفتند در خواست می کرده که برای تکمیل فرمی به آدرسی مراجعه کنند یا آدرس آن‌ها را برای انجام یک سری تحقیقات دریافت می کرده است که در همین زمینه نیز دو نفر به دلیل آزار و اذیت جنسی از این فرد اعلام شکایت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با دستور مقام قضائی این فرد هم اکنون در حال سپری کردن دوران محکومیت خود در زندان است، از شهروندان و مالباختگان درخواست کرد: کسانی که به این شیوه از آنها سرقت شده است و یا از طریق سایت دیوار در قالب کمک به نیازمندان مورد اذیت و آزار قرار گرفته‌اند، می‌توانند برای شناسایی متهم و اعلام شکایت از وی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، واقع در میدان حر، انتهای خیابان ۱۲ فروردین، مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۱۸۶۵۹۷۲ تماس حاصل کنند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت خودرو با تعارف بیسکوئیت مسموم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..