تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهناز افشار با ظاهری که تا به حال ندیده‌اید! +عکس

ساعت24-تصویر جدیدی از مهناز افشار را در فیلم سینمایی «آشفته‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی، به همراه نخستین پوستر این فیلم ببینید.

مهناز افشار تصویر جدیدی از خود را در فیلم سینمایی «آشفته‌گی»، تازه‌ترین فیلم سینمایی فریدون جیرانی، در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

این فیلم قرار است برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر به نمایش دربیاید.

مهناز افشار با ظاهری که تا به حال ندیده‌اید! +عکس


به تازگی نیز نخستین پوستر «آشفته‌گی» رونمایی شده است، طراحی این پوستر توسط علی فرآورده انجام شده که تا کنون برای فیلم های همچون «تنگه ابو غریب»، «ویلایی ها» و...پوسترهای متفاوتی طراحی کرده و همچنین برای پوستر «ملک سلیمان» سیمرغ دریافت کرده است.

در فیلم «آشفته‌گی» بهرام رادان، مهناز افشار، نسیم ادبی، نازنین صلحجو، علی میلانی، احسان محمدی و مهران احمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جیرانی درباره فضای فیلم جدید خود اینگونه نوشته است: آشفته‌گی رئالیستی و اجتماعی نیست. یک فیلم است درباره عشق و جنایت../خبرآنلاین

مهناز افشار با ظاهری که تا به حال ندیده‌اید! +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهناز افشار با ظاهری که تا به حال ندیده‌اید! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..