تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی زیان ۴۶ریالی برای هرسهم «ستران»

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، شرکت سیمان تهران در گزارش ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷ با سرمایه یک هزار و ۷۵۰میلیارد ریالی زیان هرسهم را ۴۶ریال اعلام کرد.

این شرکت سود عملیاتی دوره را با رشد چهار درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته مبلغ ۳۰۸میلیارد و ۲۱میلیون ریال اعلام کرد.

زیان خالص این شرکت به ۸۱میلیارد ریال و سود انباشته آن به یک هزار و ۸۸۳میلیارد ریال رسید.

"ستران" در این دوره توانسته یک میلیون و۸۱۲ هزار و ۷۴۴تن انواع سیمان به فروش برساند و ارزش این فروش دو هزار و ۳۲۶میلیارد ریال بوده است. این شرکت برای سه ماهه پایانی سال مالی جاری پیش بینی کرده است ۶۰۰هزار تن دیگر از محصولات خود را به فروش برساند.

پیش از این شرکت سیمان تهران به مبلغ ۵۰۰میلیارد ریال اوراق سلف موازی استاندارد سیمان با سود یکساله حداقل ۱۹.۵ و حداکثر ۲۴درصد منتشر کرده است. این اوراق جهت تکمیل، تغییر فیلتراسیون واحد ۶ و بازسازی ماشین آلات خطوط تولیدی منتشر شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی زیان ۴۶ریالی برای هرسهم «ستران»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..