تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ونزوئلا قیمت نفت را صعودی کرد

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، تصمیم ترامپ برای تحریم نفت ونزوئلا، موجب افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی شد.

بر اساس این گزارش، آمریکا در تلاش است از طریق تحریم نفتی ونزوئلا، در این کشور بحران اجتماعی ایجاد کند. این تصمیم بازار نفت را متاثر کرده و پیش بینی می شود در روزهای آتی با کاهش عرضه نفت در بازار، قیمت این کالا صعودی شود.

در این بین، آمار حفاری نفتی در آمریکا فردا منتشر خواهد شد در حالی که تحلیل گران پیش بینی می کنند که این هفته تعداد چاه های نفت در آمریکا ۵۰۰ حلقه کاهش داشته باشد.

به این ترتیب، قیمت نفت برنت دریای شمال با رشد ۱.۲ درصدی به هر بشکه ۶۱ دلار و ۵۶ سنت رسید و قیمت نفت وست تگزاس با افزایش ۱.۳ درصدی ۵۳ دلار و ۶۹سنت معامله شد.

ونزوئلا به عنوان یکی از بزرگ ترین کشورهای صادرکننده نفت نقش بسزایی در تامین این محصول در جهان دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ونزوئلا قیمت نفت را صعودی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..