تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موافقت حسابرس با افزایش سرمایه «ورازی»

بیمه رازی

شرکت بیمه رازی موافقت حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، شرکت بیمه رازی اعلام کرد اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره را دریافت کرده است.

«ورازی» قصد دارد سرمایه خود را از ۲هزار میلیارد ریال به مبلغ ۵هزار میلیارد ریال معادل ۱۵۰درصد افزایش دهد. این سرمایه قرار است از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین شود.

این شرکت هدف این افزایش سرمایه را اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش و حفظ نقدینگی، ترمیم سطح و درصد توانگری مالی شرکت، حفظ مجوز فعالیت در کلیه رشته‌های بیمه‌ای و همچنین کسب مجوز قبولی اتکایی اعلام کرده است.

یادآور می شود، انجام افزایش سرمایه منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موافقت حسابرس با افزایش سرمایه «ورازی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..