تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه‌ی اگ ناگ؛ نوشیدنی بی نظیر!

۸۲۴۵۶۸

۹۴۶ بازدید

سال‌ها طول کشید تا توانستم بهترین دستور تهیه اگ ناگ (eggnog یا همان معجون تخم مرغ) را بدست بیاورم. ولی حالا هر فردی ک به من می‌رسد، می‌پرسد این معجون خوشمزه را چطور درست کردی و یا ازکجا خریدی.

مجله قرمز - الی کاک اشکیانی: سال‌ها طول کشید تا توانستم بهترین دستور تهیه اگ ناگ (eggnog یا همان معجون تخم مرغ) را بدست بیاورم. ولی حالا هر فردی ک به من می‌رسد، می‌پرسد این معجون خوشمزه را چطور درست کردی و یا ازکجا خریدی. من بخاطر سلامت و بی زیان بودن آن، اگ ناگ درست می‌کنم.

درست کردن اگ ناگ اندکی زحمت داشته ولی ارزش نتیجه را دارد و بعد از خوردن آن، دیگر هیچوقت این معجون را از بیرون نخواهید خرید. زمان تهیه‌ی اگ ناگ، ۲۰ دقیقه و زمان پخت آن، ۸ دقیقه است. معجون تخم مرغ، پس از ۶ ساعت و ۲۸ دقیقه، آماده‌ی سرو خواهد بود. با ما همراه باشید تا طرز تهیه‌ی این اگ ناگ خوشمزه را بیاموزید.

مواد لازم برای تهیه‌ی اگ ناگ

شیر: ۴ پیمانه میخک کامل: ۵ دانه وانیل تازه: ½ قاشق چای خوری دارچین: ۱ قاشق چای خوری زرده تخم مرغ: ۱۲ عدد شکر: ۱ ½ پیمانه خامه کم کالری: ۴ پیمانه عصاره وانیل: ۲ قاشق چای خوری جوزهندی: ½ قاشق چای خوری

طرز تهیه‌ی اگ ناگ؛ نوشیدنی بی نظیر!

طرز تهیه‌ی اگ ناگ

1. برای تهیه‌ی اگ ناگ، اول شیر و میخک را به همراه نصف قاشق چای خوری وانیل تازه و دارچین، در یک ماهی تابه که از پیش، داغ کرده‌‎اید، می‌ریزیم. سپس به مدت پنج دقیقه فرصت می‌دهیم تا مخلوط با شیر به آرامی جوش بیاید.

2. حال در یک کاسه بزرگ، تخم مرغ‌ها و شکر را می‎ریزیم و آنقدر هم می‌زنیم تا پفکی شود. سپس مخلوط شیر را به آرامی داخل تخم مرغ‌ها ریخته و همان طور که آن را می‌ریزیم، هم می‌زنیم تا کاملا ترکیب شود. سپس ترکیب را روی شعله‌ی کم، به مدت سه دقیقه قرار دهید تا کاملا بپزد و غلیظ شود.

3. مراقب باشید این مواد، جوش نیایند و قل نزنند. اکنون دانه‌های درسته میخک را از داخل آن در بیاورید و اجازه دهید یک ساعت بماند تا سرد شود.

4. حال خامه و دو قاشق عصاره وانیل و جوز را در آن مخلوط کنید و اجازه بدهید ۲۴ ساعت در یخچال بماند تا آماده‌ی خوردن شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه‌ی اگ ناگ؛ نوشیدنی بی نظیر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..