تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیبت حسن روحانی در یکی از مهمترین جلسات مجمع تشخیص

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز برای بررسی پالرمو در غیاب حسن روحانی و ۱۰ عضو دیگر برگزار شد.

تسنیم نوشت: مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز شنبه ششم بهمن ماه به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور اکثریت اعضا تشکیل جلسه داد.

غیبت حسن روحانی در یکی از مهمترین جلسات مجمع تشخیص
در این جلسه حسن روحانی رئیس‌جمهور بار دیگر غائب بود، اما علی لاریجانی رئیس مجلس حضور داشت. همچنین علی‌اکبر ناطق نوری، ابراهیم امینی، علی آقا محمدی، محمد فروزنده، غلامرضا مصباحی مقدم و مرتضی نبوی غائب جلسه امروز بودند. علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز در این نشست حضور نداشت.

از میان فق‌های شورای نگهبان نیز آیات مومن (به دلیل بیماری)، مدرسی یزدی و شب زنده‌دار در جلسه حضور نداشتند.

در جلسه امروز که تعدادی از فق‌های شورای نگهبان، وزرای امور خارجه و امور اقتصادی و دارایی، معاون حقوقی رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و روسای کمیسیون‌های قضایی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، ادامه بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی موسوم به پالرمو، اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان مطرح شد.

در این جلسه ابتدا گزارش کمیسیون‌های سیاسی دفاعی و حقوقی و قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه و در ادامه روسای کمیسیون‌های قضایی و امنیت ملی مجلس و سپس وزرای امور خارجه و اقتصاد و نیز رئیس کل بانک مرکزی و معاون حقوقی رئیس‌جمهور دیدگاه‌های خود را به نمایندگی از مجلس و دولت مطرح کردند.

ادامه بررسی‌ها و طرح دیدگاه‌های اعضای مجمع در مورد تعیین مصلحت در خصوص این لایحه به جلسه آتی مجمع تشخیص مصلحت نظام موکول شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیبت حسن روحانی در یکی از مهمترین جلسات مجمع تشخیص»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..