تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی نوکیا ۹ با دوربین پنج‌ گانه به زودی معرفی می‌شود

گوشی نوکیا ۹ با دوربین پنج‌ گانه به زودی معرفی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کنگره جهانی موبایل امسال تقریبا مانند همیشه با محصولات جدید برای رونمایی آماده شده است. البته سامسونگ قصد دارد تا پیش از این رویداد، جدیدترین گوشی‌هایش را در یک رویداد در سان فرانسیسکو معرفی کند.

شرکت HMD Global طی بیانیه‌ای از برگزاری یک رویداد یک روز قبل از شروع نمایشگاه MWC 2019 در تاریخ ۲۴ فوریه خبر داد. ما انتظار داریم گوشی نوکیا ۹ بالاخره در این رویداد رونمایی شود زیرا در دو نمایشگاهی که پیش‌تر برگزار شده بود، تعداد زیادی محصول معرفی کرده و قاعدتا این بار باید نوبت به نوکیا ۹ رسیده باشد.

قابلیتی که این گوشی را از بقیه رقیبانش متمایز می‌کند، دوربین پنج‌گانه آن است. البته نباید فراموش کرد که نوکیا ۹ اولین محصول این شرکت است که دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. این دستگاه جدید چند قابلیت دیگر نیز دارد که آن را به گوشی باکیفیت تبدیل می‌کند. صفحه نمایش AMOLED این دستگاه ۵.۹ اینچ با نسبت تصویر ۱۸:۹ و کیفیت ۲۵۶۰*۱۴۴۰ رزولوشن است.

گوشی نوکیا ۹ با دوربین پنج‌گانه به زودی معرفی می‌شود

این گوشی جدید در قسمت پردازنده خود از یک تراشه Snapdragon 845 استفاده می‌کند. همچنین این پردازنده با یک حافظه ۶ گیگابایتی همراهی می‌شود. بعضی از شایعات از عرضه نسخه دیگری از این محصول با Snapdragon 855 سخن می‌گویند. البته این مسئله از سوی ما تایید نمی‌شود.

سیستم عامل این دستگاه جدیدترین نسخه اندروید، یعنی اندروید ۹ پای را پشتیبانی می‌کند. برای حافظه داخلی آن نیز ۱۲۸ گیگابایت فضا در نظر گرفته شده است. در قسمت باتری که یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک تلفن همراه است، ما شاهد یک باتری بزرگ با ظرفیت ۴۱۵۰ میلی‌آمپر ساعت هستیم. گفته می‌شود این گوشی از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز استفاده خواهد کرد.

گوشی نوکیا ۹ با دوربین پنج‌گانه به زودی معرفی می‌شود

همان طور که پیشتر گفته شد، جدیدترین و خاص‌ترین قابلیت این دستگاه داشتن دوربین پنج‌گانه است اما مثل این که قرار است تا آخرین لحظه تمام جزئیات این دوربین خاص مخفی بماند. تا به الان هیچکدام از جزئیات کلیدی این دوربین منتشر نشده است. بسیاری منتظر امتحان کردن این قابلیت جدید هستند. قیمت این گوشی نیز در اروپا ۸۵۰ دلار خواهد بود.

احتمالاً در طی این مراسم شاهد معرفی دو گوشی دیگر نیز خواهیم بود؛ یکی گوشی نوکیا ۶.۲ که دارای پردازنده Snapdragon 632 و صفحه نمایش حفره‌دار است و دیگری گوشی نوکیا ۸.۱ پلاس که هنوز اطلاعات خاص سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از آن منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: جمع بندی نمایشگاه CES 2019 | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر 

انتهای پیام/

رونمایی از گوشی جدید نوکیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی نوکیا ۹ با دوربین پنج‌ گانه به زودی معرفی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..