تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترس هواداران تاتنهام از فروش ستاره تیم‌شان به رئال

رابطه خوب رئال‌مادرید و تاتنهام باعث شده هواداران این تیم لندنی نگران جدایی کریستین اریکسن باشند.

 خبرورزشی نوشت : گفته می‌شود یکی از اهداف اصلی باشگاه رئال‌مادرید در نقل‌و‌انتقالات تابستانی کریستین اریکسن هافبک ۲۶ ساله دانمارکی تاتنهام است.

دانیل لِوی مالک و رئیس باشگاه تاتنهام در جمعی دوستانه نسبت به این خبر واکنش مثبتی نشان نداده و به نظر می‌رسد تمایلی به فروش ستاره دانمارکی ندارد.

باشگاه تاتنهام در پایان فصل در معرض جدایی مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم و هری کین هم قرار دارد و لِوی نمی‌خواهد تیمش به یک باره از ستاره‌ها خالی شود.

با این حال هواداران تاتنهام نگران حضور بهترین بازیکنان‌شان در رئال هستند چراکه پیش از این در فروش گرت بیل و لوکا مودریچ مشخص شده باشگاه لندنی با رئال‌مادرید درباره انتقال بازیکن روابط خوبی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترس هواداران تاتنهام از فروش ستاره تیم‌شان به رئال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..