تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باهنر: انتخاب رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه هنوز ۱۰۰درصد قطعی نشده است

محمدرضا باهنر درباره احتمال انتصاب آقای رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: درحال حاضر بین اعضا قوه قضائیه و کسانی که در قوه قضائیه مطرح هستند، احتمال انتخاب آقای رئیسی از همه بیشتر است. البته این موضوع هنوز صد در صد قطعی نشده اما احتمال آن بسیار زیاد است.

سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی چندی پیش در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به شایعه انتصابش به عنوان رئیس قوه قضائیه در شبکه‌های مجازی گفت: از همان‌هایی که این خبر را منتشر کرده‌اند، بپرسید.

۲۱۴۲۱۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باهنر: انتخاب رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه هنوز ۱۰۰درصد قطعی نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..