تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح ترافیک تغییر می‌کند/ جزئیات

سردار محمد رضا مهماندار اظهار داشت:سال ۸۴، تعداد ۲ میلیون خودرو در سطح شهر تهران در حال تردد بودند و همه روزه یک میلیون «معادل ۵۰ درصد» آن اجازه ورود به محدوده را داشتند. وی در ادامه اشاره کرد: در حال حاضر اگر صرفا پلاک خودروهای شهر تهران را در نظر بگیریم، حدود ۴ میلیون پلاک تهران در سامانه شماره گذاری ثبت گردیده است؛ که طبعاً ما شاهد افزایش نسبی حجم ترافیک و آلودگی ناشی از آن هستیم.

مهماندار رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی تهران در ادامه اظهار داشت: در شرایط فعلی، راه برون رفت از مسئله آلودگی هوا و کاهش حجم ترافیک محدوده زوج یا فرد، تغییر در مدیریت این محدوده می‌باشد. در این شرایط اگر بخواهیم به مردم فشار اقتصادی نیاوریم و طرح‌های غیر عوارضی و غیر پولی ورود به این محدوده را دنبال کنیم، به نظر می‌رسد تقسیم بندی پلاک‌های خودروها به ۳ دسته به نحوی که از ۶ روز هفته هرکدام از این دسته‌ها قادر به استفاده و تردد در دو روز هفته باشند، راهکار مناسب تری برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا باشد.

۴۲۲۳۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح ترافیک تغییر می‌کند/ جزئیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..