تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمعه‌های خونین غزه| برخورد خشن صهیونیست‌ها با پرستاران فلسطینی +فیلم

جمعه‌های خونین غزه/ پرتاب نارجک دودزا و اشک آور به سمت پرستاران فلسطینیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درگیری‌ها میان معترضان فلسطینی و صهیونیست‌ها همچنان ادامه دارد و جمعه‌های خونین در غزه کماکان به قوت خود باقی است. در درگیری‌های روز گذشته نیروهای رژیم صهیونیستی نارجک دودزا و اشک‌آور به سمت پرستاران فلسطینی پرتاب کردند که بر اثر آن یک پرستار به شدت آسیب دید.

گفتنی است، از آغاز تظاهرات بزرگ بازگشت در نوار مرزی غزه در ۳۰ مارس سال گذشته میلادی (۲۰۱۸) تاکنون، حدود ۲۴۰ فلسطینی توسط نیرو‌های اشغالگر صهیونیست به شهادت رسیدند و بیش از ۲۲۰۰۰ فلسطینی نیز زخمی شدند.

در ادامه ویدئویی از تظاهرات هفتگی فلسطینی‌ها را مشاهده می‌کنید که در آن جراحت وخیم پرستاران فلسطینی را نشان داده شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمعه‌های خونین غزه| برخورد خشن صهیونیست‌ها با پرستاران فلسطینی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..