تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار مادر شهید جاویدالأثر با فرزندش پس از ۳۶ سال +فیلم

فیلمی دیدنی و تاثربرانگیز از دیدار مادر شهید بعد از 36 سال فراق با پیکر فرزندشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اصلی‌ترین راز ماندگاری انقلاب اسلامی حمایت همه‌جانبه خانواده‌های مؤمن و انقلابی است که با جان و دل فرزندان و جگر گوشه‌های خود را راهی جبهه‌های دفاع مقدس کردند.

در کوچه‌پس‌کوچه‌های هر یک از شهر‌های کشور که نگاهی کوتاه و گذرا بیندازیم، نام و نشان یک شهید را مشاهده می‌کنیم که با دعای خیر مادر و آغوش گرم و شانه‌های لرزان پدر به جبهه‌های دفاع مقدس بدرقه شدند.

کمتر خانواده‌ای را می‌شود پیدا کرد که در دوران دفاع مقدس فرزند خود یا یکی از بستگان و نزدیکانش را از دست نداده باشد و فرهنگ ایثار و شهادت در میان خانواده‌های ایرانی فرهنگی عمیق و قدیمی است که از پدران و مادران فداکار و مؤمن به یادگار مانده است.

شهید عباس معظمی گودرزی فرزند شاعلی در اول مهر ماه سال ۱۳۴۰ در روستای اشترینان شهر بروجرد در استان لرستان به دنیا آمد. این شهید والامقام به عنوان کارمند و کمک کارشناس در یکی از ادارات دولتی آن زمان مشغول به کار بود. با شروع  جنگ تحمیلی شهید عباس معظمی گودرزی به جبهه‌های جنوبی کشور به صورت داوطلبانه اعزام شد و سرانجام در شهرستان کوشک که جزو مناطق عملیاتی جنوب کشور به شمار می‌رفت، به شهادت رسید.

از زمان شهادت شهید عباس معظمی گودرزی در سال ۱۳۶۱ تا همین چند روز پیش که اعضای گروه جستجوی مفقودین پیکر وی را در یک عملیات جستجو کشف کردند، پیکر این شهید بزرگوار مفقود الاثر بود. مادر این شهید جاویدالاثر سرانجام بعد از ۳۶ اسل دوری و چشم انتظاری فرزند خود، با پیکر وی دیدار کرد. در ادامه این خبر فیلمی کوتاه و دیدنی از دقایق دیدار مادر شهید عباس معظمی گودرزی با مادرش را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: دیدار مادر شهید با فرزندش پس از ۳۰ سال چشم انتظاری +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار مادر شهید جاویدالأثر با فرزندش پس از ۳۶ سال +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..