تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط مرگبار نظامی سعودی از بالگرد +فیلم

سقوط مرگبار نظامی سعودی از درون بالگرد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برخلاف تبلیغاتی که پادشاه‌ها و شاهزاده‌های سعودی انجام می‌دهند تا این کشور را یک حکومت پادشاهی پیشرفته نشان دهند، به اذعان بسیاری از کارشناسان این موضوع درست نیست و عربستان با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو است.

یکی از این مشکلات جنگ‌های بیش از حدی است که علیه کشورهای همسایه خود از جمله یمن به راه انداخته است و طی آن روزانه بسیاری از کودکان و مردم مظلوم یمنی را به شکل مستقیم و غیرمستقیم به قتل می‌رساند.

به تازگی ویدئویی از گردان ۸۵ تیپ ویژه عربستان سعودی منتشر شده که در آن تعدادی سرباز در حال پایین آمدن از بالگرد هستند که ناگهان یکی از آنها از هلیکوپتر به پایین پرتاب می‌شود. گفته شده که این اتفاق طی یک رزمایش در منطقه تبوک رخ داده و سربازی که در تصویر سقوط می‌کند، کشته شده است.

لازم به ذکر است که منطقه تبوک در شمال کشور عربستان قرار دارد و به دلیل وجود پایگاه نظامی سعودی در اطراف آن، بخش قابل توجهی از جمعیت ساکن این منطقه جزو نظامیان عربستانی هستند. در ادامه ویدئوی مربوط به سقوط سرباز عربستانی از داخل بالگرد را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

کشته شدن نظامی سعودی در اثر سقوط از هلیکوپتر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط مرگبار نظامی سعودی از بالگرد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..