تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دین ستیزی، تجمل‌گرایی و فاصله‌گیری از مردم، علل اصلی سقوط پهلوی‌ها!

دین ستیزی و بریز و بپاش پهلوی‌ها، عامل سقوط طاغوتیان! به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رژیم پهلوی رژیمی وابسته به کشورهای غربی بود و شاهان این رژیم همچون غلامان حلقه به گوش سردمداران آمریکایی - اروپایی گوش به فرمان اربابان دین ستیز خود بودند و این موضوع موجب ذلت و خواری ایران و ایرانی بود.

نمونه‌های ذلت پهلوی در مقابل کشورهای غربی، کم نیست و ایران اسلامی پیش از این تحت سلطه شاهان بی‌کفایتی بود که هیچ قدمی در جهت استقلال و قطع وابستگی به بیگانگان برای عزت و سربلندی این سرزمین برنداشتند.

رژیم پهلوی هیچگاه به مردم و حضور مملو از وطن دوستی آن‌ها اتکا نداشت و نظام حکومتی که در ایران دوران طاغوت شاهان پهلوی بر سر کار بود، نظامی استبدادی و خودکامه بود که شرایط سیاسی و اجتماعی آن همه افشار را به ستوه آورده بود.

مردم عادی در تامین مایحتاج ضروری خود و سیر کردن شکم خانواده‌شان با مشکلات اقتصادی اساسی دست و پنجه نرم می‌کردند و این خاندان منحوس و خودخواه پهلوی بودند که کوچکترین توجهی به فقرا و نیازمندان نداشتند و در عیش و نوش همیشگی خود غرق بودند.

عیاشی و خودخواهی دودمان پهلوی را به باد داد!

رفتا خاندان شاهنشاهی با مردم کشور رفتاری سراسر برگرفته از ظلم و ستمی بزرگ و نابخشودنی بود و عیاشی‌های شاه و اطرافیان او، هویت ملی و مذهبی ایرانیان را مورد تهدید قرار داده بود و این مسئله علت عمده قیام مردم و همدلی آن‌ها برای براندازی رژیم طاغوت محسوب می‌شود.

موسی حقانی تاریخدان و پژوهشگر انقلاب اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بریز و بپاش‌های بی‌ حد و حصر و غارت اموال و دارایی عموم مردم توسط وابستگان دور و نزدیک محمدرضا پهلوی، مردم را به ستوه آورده بود و همه را به این رژیم سلطه طلب بدبین کرده بود.

دین ستیزی و بریز و بپاش پهلوی‌ها، عامل سقوط طاغوتیان!

وی در ادامه تصریح کرد: رفتار خودخواهانه و دور از انسانیت اعضای خاندان سلطنتی پهلوی که همواره خود را از مردم عادی جدا و با آن‌ها متفاوت می‌دانستند، صبر مردمی که رعیت شمرده می‌شدند را سر آورد و این نارضایتی در بین همه اقشار مردم جامعه آن روزها به وضوح به چشم می‌خورد.

این پژوهشگر انقلاب اسلامی اضافه کرد: با وجود فقر گسترده‌ای که طی آن سال‌ها میان مردم حاکم بود، برگزاری مهمانی‌ها و جشن‌های آنچنانی با هزینه‌های هنگفتی که پهلوی‌ها برای خوش گذرانی و عیش و نوش خود از خزانه مملکت صرف می‌کردند، تنها گوشه‌ای از چپاولگری آن‌ها به شمار می‌رفت.

حقانی یادآور شد: رفتار خاندان شاهنشاهی با مردم کشور رفتاری سراسر برگرفته از ظلم و ستمی بزرگ و نابخشودنی بود و عیاشی‌های شاه و اطرافیان او، هویت ملی و مذهبی ایرانیان را مورد تهدید قرار داده بود و این مسئله علت عمده قیام مردم و همدلی آن‌ها برای براندازی رژیم طاغوت محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: رژیم پهلوی موضع غیرانسانی و ضدبشری داشت و مردم به هیچ عنوان در زندگی خود در دوران حکومت پهلوی‌ها امنیت نداشتند و همواره به دنبال فرصتی مناسب برای براندازی آن نظام سلطه‌گر استبدادی بودند.

دین ستیزی و بریز و بپاش پهلوی‌ها، عامل سقوط طاغوتیان!

این پژوهشگر تاریخ انقلاب اسلامی همچنین اظهار کرد: تجمل‌گرایی و سوءاستفاده پهلوی‌ها از دارایی‌ها و اموال عمومی کشور برای تامین آسایش و آرامش حلقه غیرقابل نفوذی که در اطراف محمدرضا پهلوی و خانواده سلطنت‌طلب او حضور داشتند، موجی از تنفر و انزجار از این رژیم را در میان عموم مردم به راه انداخت و سرانجام انقلاب اسلامی برگرفته از بیداری و هوشیاری مردم مسلمان به رهبری امام خمینی«ره» بنیانگذار نهضت‌های ضد شاهنشاهی به پیروزی رسید.

حقانی تصریح کرد: در آستانه چهل ساله شدن انقلاب اسلامی، دشمنان انقلاب دست به کار شده‌اند و بیش از هر زمان دیگری برای براندازی نظام اسلامی تلاش می‌کنند و البته این تلاش و کوشش همواره ابتر و بی‌ثمر بوده است.

وی اضافه کرد: جولان براندازان نظام مقدس جمهوری اسلامی این روزها در صفحات مجازی غیرقابل انکار است و شبکه‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب نیز افراد ضد نظام را همراهی کرده و به اقدامات و عملکرد آن‌ها پر و بال می‌دهند.

این پژوهشگر انقلاب اسلامی تأکید کرد: صفحات مجازی پر شده است از پست‌ها و پیام‌هایی که با قصد تخریب نظام اسلامی ایران منتشر می‌شوند و در صدد هستند تا چهره‌ای ضعیف و ناموفق از ایران پس از سقوط رژیم طاغوت در دنیا به تصویر بکشند و در نهایت بذر ناامیدی و دلسردی از انقلاب را در دل مردم بپاشند.

حقانی افزود: کمی مطالعه در اسناد و مدارک موجود درباره عملکرد خاندان پهلوی در دوران سلطنتشان و همچنین نشستن پای صحبت انسانهایی که ظلم و ستم طاغوتیان را به چشم دیده و لمس کرده بودند، می‌تواند ابهامات ایجاد شده را برای افراد به ویژه برای کاربران فضای مجازی برطرف کند.

دین ستیزی و بریز و بپاش پهلوی‌ها، عامل سقوط طاغوتیان!

بیداری و آگاهی جوانان انقلابی امری ضروری و واجب برای بقای انقلاب است

مروری کوتاه بر تاریخ حکومت پهلوی بر ایران عزیز حقایق بزرگی را از ظلم و ستم شاهنشاهی برای ما انقلاب ندیده‌ها آشکار خواهد کرد و روشنگری مورد نیاز این روزهای نسل جوان که بیشترین زمان خود را در صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند، خواهد بود.

نسل جوان امروز که در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی حضور نداشته‌اند، امروزه با انواع پیام‌های فریبنده و بزک شده دشمنان انقلاب اسلامی مواجه هستند و صفحات مجازی قرارگاه اصلی افراد و گروه‌هایی است که تفکر جوانان مؤمن و انقلابی را نشانه گرفته‌اند.

تطهیر پهلوی و خوب جلوه دادن خاندان حکومتی شاهان پهلوی با انتشار پیام‌ها و پست‌های ضدانقلاب‌ها در صفحات مجازی اقدامی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی است و تنها با بیداری و آگاهی بخشی به نسل جوان قابل خنثی است.

گزارش از فرزانه فراهانی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دین ستیزی، تجمل‌گرایی و فاصله‌گیری از مردم، علل اصلی سقوط پهلوی‌ها!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..