تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح مهارت افزایی و افزایش توان اشتغال پذیری دانشجویان

اجرای طرح مهارت افزایی و افزایش توان اشتغال پذیری دانشجویانعلی خاکی صدیق رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات این دانشگاه برای افزایش مهارت افزایی، اظهار کرد: اقدامی که برای نیمسال جدید در حوزه مهارت افزایی و در زمینه آموزش انجام می‌دهیم، ارتقای زمینه‌های آموزشی در سه موضوع محتوا و روش‌های آموزشی، خدمات آموزشی و منابع انسانی است که این سه محور در دستور کار حوزه آموزش قرار دارد.

وی افزود: در بخش خدمات آموزش، بیشتر در حوزه‌های خدمات الکترونیکی، پیشخوان دولت و ارتقای کیفیت خدمت رسانی کار می‌کنیم؛ در بخش منابع انسانی اقدامات و برنامه‌هایی را برای استادان و همکاران حوزه آموزش و کارکنان شروع کرده‌ایم، به طور مثال برای  استادان در حال تاسیس مرکزی به منظور کمک به اعتلای مهارت‌های حرفه‌ای اعضای هیئت علمی دانشگاه هستیم .

نوآوری‌های آموزش مهندسی دانشگاه  خواجه نصیرالدین طوسی

خاکی صدیق بیان کرد: در بخش محتوا و روش‌های آموزش، کارگروه نوآوری در آموزش مهندسی تشکیل داده‌ایم که راه‌های آموزش مهندسی و نوآوری‌های آموزش مهندسی را بررسی می‌کنند،‌ همچنین مهارت افزایی و افزایش توان اشتغال پذیری دانشجویان را مدنظر قرار داریم که در این راستا مدلی طراحی شده است. 

تعامل ۲ جانبه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و صنعت

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اظهار کرد: برای آموزش مطالب مرتبط با صنعت در دانشگاه، از راهنمایی و کمک کارشناسان صنعت استفاده می‌شود و به‌صورت متقابل استادان دانشگاه با صنعت ارتباطی خوب برقرار کرده‌اند و با آن همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: انجام چهار برنامه پژوهشی میان دانشگاه خواجه نصیر و کشور‌های اروپایی

وی افزود: تلاش دانشگاه این است که این مدل آموزشی را برای ارگان‌های دیگر از جمله راه آهن جمهوری اسلامی ایران و سازمان بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز  پیاده سازی کند.

تدریس کارشناسان برجسته صنعت در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خاکی صدیق درباره اقداماتی که در حوزه آموزش مهندسی انجام می‌شود، گفت: در این راستا چند کار در حال اقدام است؛ اقدام اول اینکه به‌جای ارائه درس‌ها به صورت کاملا تئوری، از کارشناسان ممتاز صنعت برای آموزش در این حوزه استفاده می‌کنیم که در کلاس حاضر می‌شوند و ۲ یا سه جلسه راجع به موضوعات مهم و کلیدی صنعت صحبت می‌کنند؛  اقدام دیگر این است که کارآموزی دانشجویان در صنایع انجام شود؛ امیدواریم دانشجویان بتوانند پروژه‌های کارشناسی را در صنایع یا با سرپرستی یک فرد از صنعت انجام بدهند.

وی در پایان گفت: این مدل و برنامه آموزشی از سال ۹۶ برنامه ریزی شده و مذاکرات آن صورت گرفته است، در سال ۹۷ این موضوع به طور جدی پیگیری شد و در تابستان امسال دفتر همکاری‌ها افتتاح و از مهرماه عملیاتی شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح مهارت افزایی و افزایش توان اشتغال پذیری دانشجویان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..