تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه ۶۱۸ میلیون یورویی بارسلونا بعد از نیمار

۸۲۴۳۴۶

۱۷۸۱ بازدید

بارسلونا بعد از فروش نیمار، برای خرید بازیکنان جدید بیش از 600 میلیون یورو هزینه کرده است.

وبسایت نود: کوتینیو، دمبله و دی یونگ سه خرید بزرگ بارسلونا بعد از فروش نیمار بوده اند که مجموع هزینه های این باشگاه را به چیزی بیش از 600 میلیون یورو رسانده است.

بعد از جدایی نیمار از بارسلونا در تابستان 2017، که بیش از 200 میلیون یورو نصیب این باشگاه اسپانیایی کرد، بارسایی ها برای خرید بازیکنان جدید 618 میلیون یورو هزینه کرده اند که آخرین آن خرید 86 میلیون یورویی از آژاکس بوده است.

بارسلونا در طی فصل قبل، دمبله و کوتینیو را با 140 و 160 میلیون یورو خریداری کرد. و دی یونگ نیز یکی دیگر از خریدهای مهم بارسا است که احتمالاً نقشی مهم در سال های آینده در نیوکمپ ایفا خواهد کرد. با این وجود اگرچه بارسلونا بیش از 600 میلیون یورو خرج کرده است ولی هنوز جانشینی برای سوارز و پیکه نیافته است، یادمان نرود که مسی هم در آستانه جشن گرفتن تولد 32 سالگی خود است و بارسلونا کم کم باید به فکر جانشین برای این سه ستاره بزرگ باشد.

البته با وجود خرج 618 میلیون یورویی، بارسلونا 386 میلیون یورو نیز از فروش بازیکنان بدست آورده است: 222 میلیون یورو از فروش نیمار، 42 میلیون یورو از فروش پائولینیو و 30 میلیون یورو جداگانه برای فروش یری مینا و آلکاسر و البته فروش چند بازیکن دیگر.

به این ترتیب بارسلونا چیزی در حدود 232 میلیون یورو هزینه کرده است. طبق قانونی نانوشته و بر اساس صورت حساب های باشگاه، بارسلونا هر تابستان صرف نظر از پولی که از فروش بازیکنان نصیبش می شود، چیزی در حدود 60 میلیون یورو برای خرید بازیکن جدید کنار می گذارد. بنابراین حالا که برای دی یونگ چنین مبلغی پرداخت کرده اند انتظار می رود در تابستان خانه تکانی را در بارسا شاهد باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه ۶۱۸ میلیون یورویی بارسلونا بعد از نیمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..