تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلزنی بالوتلی هم مانع شکست مارسی نشد

۸۲۴۳۴۲

۷۹۸ بازدید

 هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لوشامپیونه با شکست دراماتیک تیم فوتبال المپیک مارسی شروع شد.

خبرگزاری تسنیم: در آغاز هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) تیم فوتبال المپیک مارسی در خانه خودش با نتیجه 2 بر یک مغلوب لیل شد.

گل پپه در دقیقه 3+45 (از روی نقطه پنالتی) برتری ابتدایی تیم شمالی لیل را رقم زد. در ادامه پرتاب اشیا از سوی هواداران مارسی به سمت بازیکنان لیل، بازی را موقتاً به تعطیلی کشاند و پس از شروع مجدد تووین از مارسی در دقیقه 67 از بازی اخراج شد.

در دقیقه 90 پپه گل دوم لیل را هم به ثمر رساند و بالوتلی در اولین بازی برای تیمش در وقت‌های تلف شده، گل بی‌ثمر مارسی را وارد دروازه میهمان کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلزنی بالوتلی هم مانع شکست مارسی نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..