تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصیبت بزرگ انسان از نگاه مرحوم آیت الله خسروشاهی+ فیلم

مصیبت بزرگ انسانیت از نگاه مرحوم آیت الله خسروشاهی+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،آیت الله سید ابراهیم خسروشاهی در سال ۱۳۰۳ در کرمانشاه به دنیا آمد. در جوانی تقدیری مبارک او را به محضر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ عباس تهرانی می‌کشاند. وی فریفته اخلاق و جاذبه‌های معنوی آیت‌الله شیخ عباس تهرانی می‌شود و میل به طلبگی در او شدت می‌یابد؛ و با اینکه از سختی‌های زندگی طلبگی و مشکلات طلبه‌ها و حوزه‌های علمیه با خبر است با تنی چند از دوستانش خدمت آن بزرگوار می‌رسند و از ایشان می‌خواهند که دروس حوزوی را در محضرش آغاز کنند آیت‌الله حاج شیخ عباس تهرانی که از شاگردان برجسته حاج شیخ عبدالکریم حائری به شمار می‌رفته، دروس مقدماتی حوزه را برای این گروه کوچک تدریس می‌کنند.

آیت‌الله خسروشاهی مشهور به «سید العلما»‌ روز یکشنبه دوم بهمن‌ماه سال ۹۵، در سن ۹۲ سالگی دار فانی را وداع گفت و پیکر مطهرش در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به خاک سپرده شد.

لحظاتی از سخنرانی  مرحوم آیت الله خسروشاهی پیرامون  مصیبت بزرگ انسانیت  را در این ویدئو مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصیبت بزرگ انسان از نگاه مرحوم آیت الله خسروشاهی+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..