تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله ایران با تمام قدرت به مدعی همیشگی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران با تمام قدرت به ژاپن حمله می کند تا انشالله بازی نیمه نهایی را ببرد و بتواند به فینال جام ملت ها برسد. این یعنی کی روش و شاگردانش به هیچ عنوان به بعضی از نظرات کارشناس های فوتبال ایران توجهی ندارند و تنها کارشان را می کنند. با وجود اینکه بعضی ها گفتند ژاپن تیم قدرتمندی نیست، تیم ملی تمرینات ویژه خود را برای این مسابقه آغاز کرده و با تمام قوا هم در زمین مسابقه حاضر می شود. کی روش هم به بازیکنان تاکید کرده ژاپن همواره مدعی است و یک مدعی هیچگاه نمی تواند ضعیف باشد. ژاپنی ها هر چند نسبت به جام جهانی تغییراتی داشته اند ولی نگاهی به لیست آنها نشان می دهد بازیکنان خوبی در ترکیب شان دارند که اکثرا در اروپا بازی می کنند.

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله ایران با تمام قدرت به مدعی همیشگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..