تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه حمله یک کوسه به دوربین فیلمبرداری +فیلم

لحظه حمله یک کوسه وحشتناک به دوربین فیلمبرداری +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مزایای فراوان کوسه در این چند دهه اخیر آن را به  یکی از نادرترین شکارچیان کره زمین کرده‌است. بسیاری از کوسه‌ها برای حمله آفریده شده‌اند اما همه آن‌ها حمله نمی‌کنند. در واقع بیشتر کوسه‌ها برای انسان بی‌ضرر هستند و فقط گونه‌های محدودی هستند که تاکنون خطرناک شناخته شده‌اند. این آبزیان زیبا و سلاطین اقیانوس‌ها منبعی پردرآمد نیز برای صنعت اکوتوریسم غواصی هستند.

تعدادی فیلمبردار آفریقای‌جنوبی، در اقیانوس مشغول فیلمبرداری از نحوه فعالیت ماهیگیران این منطقه بودند که ناگهان با صحنه‌ای وحشتناک روبه‌رو شدند.

آن‌ها که مشغول فیلمبرداری از دریا بودند که ناگهان یک کوسه سفید رنگ به سمت دوربین نصب شده بر روی قایق حمله‌ور می‌شود و سپس دوباره به آب فرو می‌رود. 

در ادامه ویدئوی مربوط به این ماجرا را مشاهده می‌کنید.

/انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه حمله یک کوسه به دوربین فیلمبرداری +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..