تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجربه دوره طلایی دزدان دریایی در بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تجربه بازی‌های گوناگون، به خصوص بازی‌های تاریخی که انسان را به دوره‌ای خاص می‌برد و با افرادی خاص‌تر آشنا می‌نماید بسیار شگفت انگیز و لذت‌بخش است، البته این موضوع را نباید نادیده بگیریم که این هیجان‌انگیز بودن بستگی به گیمر و سلایق وی نیز دارد.

حال با این صحبت‌ها امروز باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا شما را با بازی  Assassin’s Creed IV: Black Flag ، آشنا نماید.

تجربه دوره طلایی دزدان دریایی در بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag +تصاویر

معرفی بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag

از هر نظری که به بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag نگاه کنید ناخودآگاه به این نتیجه می‌رسید که با یک بازی  فوق‌العاده طرف هستید و قرار است به معنای واقعی کلمه از بازی کردن آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: داریوش اول، پادشاه ایرانی به بازی Assassin's Creed: Odyssey اضافه شد +تصاویر

این بازی تمام هیجان و لذتی را که از یک بازی رایانه‌ای انتظار می‌رود را برای ما به همراه خواهد داشت؛ از شخصیت اصلی جذاب و بی‌خیال بازی گرفته تا نبرد‌های بی‌نظیر دریایی، دنیایی بسیار زیبا و وسیع برای اکتشاف، قابلیت‌های شخصی‌سازی بسیار عالی برای کشتی و شخصیت اصلی بازی (که آن را بسیار شبیه به یک عنوان نقش آفرینی جهان آزاد کرده بود و اتفاقا همین استفاده از المان‌های نقش آفرینی برگ برنده Assassin’s Creed IV: Black Flag بود و لذت آن را برای گیمر چند برابر کرده بود).

تجربه دوره طلایی دزدان دریایی در بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag +تصاویر

در بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag به "دوره طلایی دزدان دریایی" در ابتدای قرن هفدهم سفر می‌کنیم و در قالب شخصیتی به نام Edward Kenway که پدربزرگ کانر یعنی شخصیت اصلی نسخه سوم و همینطور پدر Haytham Kenway است به بازی ادامه می دهیم.

بیشتر بخوانید: عنوان Assassin's Creed III برای کنسول‌های جدید ریمستر خواهد شد

البته باید گفت؛ شخصیتی که از هر دوی این افراد جذاب‌تر است و بیشتر با گیمر ارتباط برقرار می‌کند (اساسین هم اساسین‌های قدیم).

تجربه دوره طلایی دزدان دریایی در بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag +تصاویر

بازی به مانند تمامی شماره‌های قبلی این سری، در دو دوره زمانی روایت می‌شود؛ یعنی زمان حال و همینطور یک دورۀ تاریخی که همانطور که گفتیم این بار اتفاقات این بخش بازی در "دوره طلایی دزدان دریایی" در ابتدای قرن هفدهم رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: معرفی بازی Crash Bandicoot +تصاویر

پس از این که شاهد مرگ Desmond Miles در پایان نسخه سوم این سری بودیم، شرکت آبسترگو موفق شد به قابلیتی دست پیدا کند که از طریق حافظه ژنتیکی Desmond، به مشاهده سرگذشت اجداد وی بپردازد و در اصل داستان این سری و این فرنچایز سودآور را برای یوبیسافت ادامه دهد!

تجربه دوره طلایی دزدان دریایی در بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag +تصاویر

گرافیک پر فراز و نشیب‌ترین بخش بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag است که مانند سایر بخش‌های بازی در سطح بسیار بالا عمل نکرده است. البته اگر بخواهیم به طور کلی در مورد گرافیک بازی نظر دهیم، می‌توان گفت بازی تقریبا نمره قبولی می‌گرد اما وجود ضعف‌های نسبتا پرتعداد به ویژه در مبحث گرافیک فنی، گیمر را آزار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: ماه نوامبر چه بازی‌هایی منتشر خواهد شد؟

در ابتدای بحث گرافیکی بازی مطابق معمول با گرافیک فنی آغاز می‌کنیم. نسخه نسل هشتمی Assassin’s Creed IV به صورت روان و راحت اجرا می‌شود و مشکل خاصی ندارد اما تنها کافیست تا تعداد افراد حاضر در صحنه بازی مقداری زیاد شود تا بسته به تعداد آن‌ها شاهد افت فریم‌های گا‌هاً وحشتناکی در بازی باشیم، به طوری که در برخی مواقع بسیار آزاردهنده می‌شوند و روی تجربه شما از بازی اثر منفی می‌گذارند.

تجربه دوره طلایی دزدان دریایی در بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag +تصاویر

در پایان باید به این موضوع اشاره کرد که سازندگان بار دیگر با حفظ تعادل مثال‌زدنی میان بخش‌های متعدد و فراوان گیم‌پلی توانسته‌اند محصولی ارزشمند و بسیار سرگرم کننده را روانه‌ی بازار کنند؛ و بار دیگر با روایت داستانی مرموز علامت سوال‌های بیشتری در ذهن طرفداران خود به وجود آورند و میل به پیگیری داستان نسخه‌های آتی را تا حدودی تضمین کنند و گرایش به سوی برهه‌ زمانی قرن هجدهم و ماجرا‌های مرتبط به دزدان دریایی بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای این سری بیفتد، سری‌ای که پس از شماره‌ دوم مبتلا به تکرار و درجا زدن شده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجربه دوره طلایی دزدان دریایی در بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..